◄ عناوین قابل ثبت و شکایت برای رانندگان کامیون در سامانه ۱۴۱
رانندگان و کامیونداران نیز که از جمله کاربران حرفه ای راه ها هستند، می توانند از سامانه 141 سازمان راهداری برای رفع مشکلات خود بهره ببرند.
سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در چند سال اخیر سامانه 141 را راه اندازی کرده که می توان آن را سامانه جامع حمل و نقل جاده ای دانست.
به گزارش تین نیوز، هدف از ایجاد این سامانه و اپلیکیشن ویژه تلفن های همراه ، ایجاد ارتباط میان کاربران راه و مسئولان این حوزه است.
رانندگان و کامیونداران نیز که از جمله کاربران حرفه ای راه ها هستند، می توانند از سامانه 141 سازمان راهداری برای رفع مشکلات خود بهره ببرند.
استعلام / خدمات / خدمات آنلاین سازمان راهداری و حمل و نقل کشور
نوید خیرمند راننده کامیون فعال در بخش حمل و نقل جاده ای کالا، عناوین قابل شکایت و ثبت در سامانه 141 را گردآوری کرده است.
با نگاهی به این عناوین مشخص می شود، رانندگان کامیون می توانند در صورت سرقت بار، سو استفاده از کارت هوشمند رانندگی، بومی گرایی، طولانی شدن عبور از مرز، عدم پرداخت بیمه رانندگان ، عدم پرداخت حق توقف، عدم پرداخت کرایه، اجبار به بارگیری بیش از ظرفیت ، برخورد نامناسب کارکنان باربری، بیمه تکمیلی رانندگان، دریافت نقدی کمیسیون و بسیاری از موارد دیگر، شکایت خود را در سامانه 141 ثبت کنند تا سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای نسبت به پیگیری و بررسی این مشکلات اقدام نماید.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.