| کد خبر: 271283 |

◄ ترفند خطرناک قاچاقچیان در اتوبان ساوه تهران نصف اتوبان را مسدود کرد

رانندگانی که در مسیر اصفهان به تهران تردد می کنند در اتوبان ساوه به تهران شاهد حادثه ای بودند که مسدودی نصف اتوبان را به دنبال داشت.

تین نیوز

یک راننده کامیون چند شب پیش شاهد عینی حادثه ای عجیب در اتوبان ساوه تهران بود که نصف اتوبان را مسدود کرد.

به گزارش تین نیوز، این شاهد عینی در شبکه های اجتماعی نوشت: رانندگانی که در مسیر اصفهان به تهران تردد می کنند شامگاه 30 و بامداد 31 فروردین در اتوبان ساوه به تهران شاهد حادثه ای بودند که مسدودی نصف اتوبان را به دنبال داشت.

وی در شرح حادثه گفت: نزدیک به پل همدان‌ تا رو به روی مامونیه داخل اتوبان مقدار زیادی میلگرد که‌ به صورت حرفه ای چهار شاخ شده بود داخل جاده ریخته شده بود.

این راننده افزود: به دلیل تاریکی هوا، لاستیک حدود 20 تا 30 دستگاه خودرو بر اثر رد شدن از روی این میخ های چهار شاخه ترکید و نصف اتوبان مسدود شد.

خبرهای  پربازدید امروز را بخوانید:

 بازسازی ناوگان با تسهیلات تبصره ۱۸ ؛ کلاه گشاد بر سر مالکان اتوبوس و مینی بوس

 سونامی و آوار گرانی بر سر رانندگان عمومی از حق بیمه 3 میلیونی تا هزینه دلاری لوازم یدکی 

◄ زیبایی اتوبان اصفهان شیراز ؛ آزادراه چشم نواز را در تعطیلی 15 اردیبهشت ببینید + فیلم

◄ گرانی 45 درصدی کرایه تاکسی به نام رانندگان به کام دیگران!

وی از رانندگانی که در این مسیر تردد می کنند خواست یا در طول روز از این مسیر تردد کنند و یا دقت بیشتری به جاده داشته باشند.

یکی دیگر از رانندگان نیز در مورد این حادثه گفت: این میخ ها توسط شوتی ها یا همان خودروهای حامل کالای قاچاق و برای جلوگیری از تعقیب توسط پلیس راهور و نیروی انتظامی در جاده ها ریخته می شود و در اتوبان تبریز مشابه این حادثه نیز اتفاق افتاده است.

قابل ذکر است پیش از این نیز  تعدادی از رانندگانی که در محورهای مواصلاتی کشور تردد می کنند در تماس با تین نیوز از تخلفات رانندگان شوتی اظهار گله و شکایت کرده و خواستار نظارت بیشتر نیروهای انتظامی با این پدیده شده بودند.

 سردار احمدرضا رادان فرمانده نیروی انتظامی کشور نیز اواخر سال 1402 از مقابله جدی پلیس با شوتی ها خبر داده و اعلام کرده بود که با اقدامات آتی نیروی انتظامی و پلیس راهور، پدیده شوم خودروهای شوتی که از یک سو موجب اختلال ترافیک جاده ها و از سوی دیگر موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور هستند، برچیده خواهد شد.به گفته وی در سالجاری ۵۰۰ نفر از هم وطنان در جاده ها بر اساس حوادث ناشی از تخلفات خودروهای شوتی جان خود را از دست داده اند. ضمنا تعدادی از پرسنل نیروی انتظامی نیز در مقابله با این پدیده به شهادت رسیده اند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ایرانیم 6 1

    باید با رانندگان شوتی که دستگاه دودزا ومیخ توی جاده می ریزند ۲۰حبس داد چون باجان مردم بازی می کنند خلافکار دیگه از مامور نمی ترسد تمام

  • یاعلی‌مدد 5 4

    سلام‌اقای‌رادان.لطفآتادیرترنشده‌یه‌فکره‌اساسی‌به‌حال‌نابودی‌این‌شوتی‌هابکنین‌تامردم‌نفس‌راحتی‌بکشن‌اینادیگه‌شورش‌رودراورده‌اند.یاعلی‌مددسردار

  • محمد مهدی هراتی زاده 6 4

    وقتی امنیت کشور مطرح باشد باید این تهدید به هر طریق مرتفع گردد، خودروهای مورد نظر کامل مشهود هستند به آنها مستقیم شلیک کنند

  • محمد 1 3

    از کجا معلوم که راست میگید

  • ناشناس 2 2

    از بس که فرمانده نیروی انتظامی ... هست

  • هادی 6 2

    بای از مبدا جلوگیری کرد از عسلویه تا شیراز اینقدر تردد دارن یک مامور هم نیست

  • مهدی 4 1

    که یک عده قاچاقچی هر غلطی میخان توی جاده های کشور انجام میدن و با جون و مال مردم بازی می‌کنند بابا ده تا ازاین کثافت ها رو توی همون جاده آویزان کنید تا بفهمند هر شکری رو نباید خورد

    • نیما 0 2

      چشم فقط همه منتظر دستور تو بودن
      اول باید تو رو آویزون کنن که این همه شکر نخوری

  • محمد 3 0

    بهمن ماه از اندیمشک بطرف خرم آباد می‌آمدم چندین خودرو شوتی با سرعت زیاد و دیوانه وار از دو طرف بنده سبقت گرفتند و رفتند خیلی استرس و نگرانی برایم بوجود آوردند . حدود ۵۰ کیلومتر مانده به خرم آباد ناگهان در همان مسیر رفت جهت برگشت گرفتن وبا سرعت مسیر را معکوس برگشتند چند کیلومتر جلوتر با یک ۲۰۶ شاخ به شاخ کرده بودند .
    چرا نیرو انتظامی برخورد ندارد؟؟؟

  • مراد ابراهیمی از آبادمهر 0 1

    باز هم شعار بدید: کولبران را نکشید!