| کد خبر: 264972 |

فرایند خرید اتوبوس های برقی اشکال دارد

عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: فرآیند خرید اتوبوس های برقی دچار اشکال است و باید زیرساخت های لازم برای خرید اتوبوس ها لحاظ شود.

تین نیوز

خرید اتوبوس های برقی توسط شهرداری کرج از ماه های گذشته چالش ها و کشمکش های زیادی میان شهردار و برخی اعضای شورا در پی داشت، عده ای این اقدام را قابل قبول می دانند و معتقد هستند که می توانند به محیط زیست کمک کند، عده ای دیگر این عمل را حاصل روایت های ناگفته پشت پرده تلقی می کنند و نسبت به خرید اتوبوس های برقی خوش بین نیستند؛ سرانجام خرید اتوبوس ها اتفاق افتاد اما منتقدان این طرح همچنان اعتراض دارند و سکوت نکرده اند.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، علی قاسم پور، عضو شورای اسلامی شهر کرج در نطق پیش از دستور صدوچهل وچهارمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر با بیان اینکه خرید اتوبوس های برقی دارای ایرادات شکلی است، اظهار کرد: به استناد بند «الف» ماده ۲۹ مناقصات آئین نامه مالی، فرایند خرید اتوبوس های برقی بدون مصوبه شورای اسلامی شهر در طول سه روز و بدون در نظر گرفتن و بررسی نکردن اسناد بالادستی و فنی اتوبوس ها خریداری شده است.

وی خاطرنشان کرد: امروزه کلان شهر کرج با کمبود شدید اتوبوس در خطوط شهری مواجه است که شهرداری با این میزان هزینه می توانست دو اتوبوس گازوئیلی خریداری و به سرعت توسعه حمل ونقل شهری کمک بسیاری کند.

عضو شورای اسلامی شهر کرج هرگونه شائبه در خرید اتوبوس ها را رد و تصریح کرد: برای خرید اتوبوس ها بدون مصوبه شورای اسلامی شهر اقدام شده است، در این راستا به شهردار تذکر می دهم که اگر تا هفته آینده جواب قانع کننده ای در خصوص خرید اتوبوس ها و شرایط استفاده از آن ها اعلام نشود و به اقناع نرسیم، از ماده ۸۳ استفاده خواهیم کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.