| کد خبر: 265792 |

آزادراه تهران _ کرج ۲ طبقه می‌شود | حفر تونل منتفی شد؟

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز با بیان اینکه دو طبقه شدن اتوبان تهران کرج قطعی است، گفت: احداث تونل در این پروژه منتفی است و با تأمین اعتبار و انجام مطالعات پروژه محقق خواهد شد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز با بیان اینکه دو طبقه شدن اتوبان تهران کرج قطعی است، گفت: احداث تونل در این پروژه منتفی است و با تأمین اعتبار و انجام مطالعات پروژه محقق خواهد شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، علی زندی فر، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز، صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد، ضمن قدردانی از همکاری اصحاب سانه با این مجموعه، گفت: ۲۰۲ پروژه با هزار و ۶۷۶ میلیارد و۵۰۰ میلیارد تومان قرارداد برای استان البرز منعقد شده است و می توان البرز را یک کارگاه جاده ای قلمداد کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز با بیان اینکه این پروژه های راهداری در تمامی نقاط البرز در حال انجام است، اضافه کرد: در دور دوم سفر ریاست جمهوری ۴۰ پروژه راهداری برای استان البرز افتتاح و کلنگ زنی شد. این پروژه ها با صرف اعتبار هزار و ۶۳ میلیارد تومان در دستورکار قرار گرفت که ۲۸ پروژه افتتاح و ۱۲ مورد دیگر کلنگ زنی شد.

زندی فر در بخش دیگری از ساماندهی مراکز حمل بار خبر داد و افزود: پنج مرکز بار در استان البرز مستقر است و طی نشست های برگزار شده نسبت به مدت زمان سال گذشته ۶۳ درصد ساماندهی صورت گرفت .

وی در ادامه از انجام ۱۱۶ و نیم کیلومتر روکش آسفالت گرم خبر داد و یادآور شد: ۶۹ کیلومتر لکه گیری آسفالت، ۱۱۷ کیلومتر درز گیری و ۴۲ کیلومتر ساخت راه روستایی انجام شده است، برخی از این آسفالت ریزی ها برای نخستین بار پس از انقلاب صورت گرفته است.

این مقام مسؤول با بیان اینکه شمار فوتی های جاده ای استان ۲۳ نفر اعلام شده است، اضافه کرد: در نظر داریم این تعداد به صفر برسد و ما برنامه ریزی و هدفگذاری خود را در این راستا داشته ایم.

وی در بخش دیگری به ارائه خدمات در ایام اربعین اشاره کرد و افزود: ۳۶ هزار نفر در استان البرز توسط اتوبوس های راهداری استان به مرز عراق منتقل شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز تصریح کرد: سالانه حدود ۵۰ نفر به واسطه تردد از اتوبان کشته می شوند، نصب نیوجرسی، میله کشی و ترمیم پل های عابر پیاده به صورت جدی در دستورکار قرار گرفته و سعی داریم این آمار در سال آتی ۳۰ درصد کاهش یابد.

این مقام مسؤول در پاسخ به سوالی مبنی بر دو طبقه شدن اتوبان، اضافه کرد: اجرای این طرح اقدام سختی نیست، در این میان احداث تونل مطالعه و منتفی شد اما مقرر شد مطالعات طرح جدید انجام شده و با تأمین اعتبار اجرایی شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.