| کد خبر: 266083 |

بودجه ۳۵ هزار میلیارد ریالی دولت برای آزادراه شهید سلیمانی کرج ابلاغ شد

شهردار کرج اعلام کرد: اعتبار ۳۵ هزار میلیارد ریالی دولت مصوب سفر فروردین ماه سال ۱۴۰۱ رییس جمهور به استان البرز برای تکمیل آزاد راه شهید حاج قاسم سلیمانی در شمال کلانشهر کرج ابلاغ و محقق شد.

تین نیوز

شهردار کرج اعلام کرد: اعتبار ۳۵ هزار میلیارد ریالی دولت مصوب سفر فروردین ماه سال ۱۴۰۱ رییس جمهور به استان البرز برای تکمیل آزاد راه شهید حاج قاسم سلیمانی در شمال کلانشهر کرج ابلاغ و محقق شد.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، "مهرداد کیانی" روز دوشنبه در نشست شورای برنامه ریزی مدیریت شهری کرج که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و دیگر مدیران شهری برگزار شد، گفت: با ابلاغ این بودجه زمینه شتاب بخشی به تکمیل آزاد راه شهید سلیمانی فراهم شده است.

وی اظهار کرد: سفر دوم رییس جمهور به استان البرز که در ۱۷ آذرماه امسال انجام شد زمینه برای ابلاغ بودجه ۳۵ هزار میلیارد ریالی سهم دولت جهت تکمیل آزاد راه شهید سلیمانی را فراهم کرد.

شهردار کرج با تاکید بر این موضوع که اصلی ترین رسالت در مجموعه مدیریت شهری کرج، خدمت رسانی شبانه روزی به شهروندان است از مدیران شهرداری خدمات رسانی بی وقفه استمرار یابد.

ساخت آزاد راه شهید سلیمانی که در ابتدای کار آزاد راه شمالی کرج نام داشت به طول ۱۸ کیلومتر در تیر ماه سال ۱۳۹۵ آغاز شد که همزمان با سفر آذرماه امسال رییس جمهور به استان البرز ۷.۶ کیلومتر این مسیر افتتاح شد.

این آزاد راه که در مجموع ۷۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد ، آزاد راه شهید همت در شرق کرج را به آزاد راه کرج - قزوین در غرب کرج متصل می کند.

تکمیل این پروژه نیازمند تامین ۷۰ هزار میلیارد ریال اعتبار است که سهم دولت ۳۵ هزار میلیارد ریال و مابقی سهم مدیریت شهری کرج تعیین شده است.

افتتاح کل این پروژه با جذب ۴۰ درصدی ترافیک استان البرز همراه خواهد بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.