| کد خبر: 266188 |

بررسی بودجه ۱۰۶ هزار میلیارد ریالی مدیریت شهری کرج

رییس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج اعلام کرد: بررسی لایحه متمم بودجه ۱۰۶ هزار میلیارد ریالی سال۱۴۰۲ شهرداری کرج در شورای شهر با هدف شتاب بخشی به پروژه ها آغاز شد.

تین نیوز

رییس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج اعلام کرد: بررسی لایحه متمم بودجه ۱۰۶ هزار میلیارد ریالی سال۱۴۰۲ شهرداری کرج در شورای شهر با هدف شتاب بخشی به پروژه ها آغاز شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، مجتبی حاجی قاسمی روز چهارشنبه در نشست کمیسیون تلفیق شورای شهر کرج که با موضوع بررسی متمم بودجه شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: نشست های مختلف کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر به صورت فشرده برای بررسی متمم بودجه ۱۴۰۲ با حضور اعضای شورای شهر، شهردار، معاونین و مدیران شهری در حال برگزاری است و تمام ردیف های بودجه پایش و در خصوص تثبیت، کاهش یا افزایش ارقام تصمیم گیری می شود.

دبیر شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: لایحه متمم بودجه شهر کرج در اواخر آذر ماه ۱۴۰۲ تحویل کمیسیون تلفیق شورای شهر شد که تا پایان دیماه جاری و پس از طی مراحل قانونی برای اجرا به شهرداری ابلاغ خواهد شد.

حاجی قاسمی گفت: در بحث بررسی متمم بودجه، تغییراتی در موارد درآمدی، هزینه ای و عمرانی ایجاد می شود که نیاز به بررسی دقیق تر و موشکافانه تر دارد ضمن آنکه تلاش ها بر شتاب بخشی به پروژه های عمرانی است.

رییس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به عملیاتی شدن سامانه پایش بودجه شورای اسلامی شهر کرج در آبانماه سال جاری گفت: این سامانه یکی از ارکان بررسی متمم بودجه در سال جاری می باشد

وی یادآور شد: برای اولین بار در تاریخ شهرداری کرج فرآیند اجرایی ردیف هایی که در متمم بودجه افزایش قابل توجه داشته یا ایجاد می شوند، تسهیل شده است و این مهم باعث می شود تغییرات متمم تا پایان سال عملیاتی شود.

حاجی قاسمی خاطرنشان کرد: در راستای وظایف مصرح قانونی شورای شهر و در جهت عمل به درخواست های مردمی و اولویت بندی پروژه های عمرانی شهرداری، متمم بودجه سالانه از سوی شهرداری تهیه و به تصویب شورای اسلامی شهر می رسد، امیدواریم بتوانیم در زمان باقیمانده از دوره ششم شورای اسلامی شهر کرج با برنامه ریزی دقیق تر پروژه های ماندگاری را به مردم شریف شهر کرج تقدیم نماییم.

اکنون تعداد زیادی پروژه عمرانی از جمله تکمیل قطار شهری و آزاد راه شهید سلیمانی در شهر کرج در دست اقدام قرار دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.