| کد خبر: 271154 |

◄ نمایشگاه یازدهم حمل و نقل ریلی کلید خورد

در نمایشگاه یازدهم و در بخش بین الملل قرار است شرکت هایی از کشورهای هندوستان، چین، آذربایجان، روسیه و آفریقای جنوبی شرکت کنند.

تین نیوز

اولین جلسه شورای سیاستگذاری یازدهمین نمایشگاه بین المللی حمل ونقل ریلی؛ صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته برگزار شد.

به گزارش تین نیوز، جلسه شورای سیاستگذاری یازدهمین نمایشگاه بین المللی حمل ونقل ریلی؛ صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته روز گذشته، سه شنبه ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ برگزار شد.

در این جلسه نمایندگانی از انجمن های صنفی صنایع ریلی ایران، شرکت های حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته، شرکت راه آهن ج.ا.ا. و مجری نمایشگاه یازدهم حضور داشتند که طی آن در یک هم اندیشی و تبادل نظر با رویکرد تعاملی برای برپایی بهتر نمایشگاه این دوره و حضور کمی و کیفی شرکت های فعال در حوزه صنعت و حمل ونقل ریلی مواردی مطرح و قرار شد در زمان باقی مانده تا برگزاری نمایشگاه این جلسات ادامه یابد.

گفتنی است در نمایشگاه یازدهم و در بخش بین الملل قرار است شرکت هایی از کشورهای هندوستان، چین، آذربایجان، روسیه و آفریقای جنوبی شرکت کنند.

 همچنین به همت برگزار کننده نمایشگاه یازدهم بیش از ۵۰ نفر از بازرگانان کشورهای مختلف جهان در حوزه صنایع ریلی در قالب یک هیئت تجاری مهمان ویژه نمایشگاه این دوره خواهند بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 11 0

    الحمدله امسال مدیرعامل راه آهن نتوانست مثل پارسال در برنامه زمان بندی نمایشگاه اختلال ایجاد کند. امیدواریم درس عبرتی برای او شده باشد.

  • کارشناس ریلی 6 0

    یک سوال
    وقتی کل پروژه های ریلی خوابیده پول ندارید که بدهی پیمانکارهای فعلی را بدهید از طرفی به دلیل تحریم ها واخلاق حسنه مدیر عامل محترم راه آهن هیچ سرمایه گذاری هم به سمت راه آهن نمی رود
    نمایشگاه ریلی می گذارید برای چی؟
    که تشریف بیاورید و مصاحبه کنید و...
    بعد هم شرکت ها ا به زور و با تهدید به اینکه مطالباتتان را نمی دهیم وادار کنید در نمایشگاه حضور داشته باشند واقعا شما با خودتان چند چند هستید؟؟