| کد خبر: 266942 |

خط کشی ۳۴۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان ایلام

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام از خط کشی۳۴۰۰ کیلومتر از راه های ارتباطی استان در ۹ ماهه سال جاری خبر داد.

تین نیوز

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام از خط کشی۳۴۰۰ کیلومتر از راه های ارتباطی استان در ۹ ماهه سال جاری خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، اکبر هواسی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام، اظهار کرد: این اداره کل در ۹ ماهه سال جاری بیش از ۳۴۰۰ کیلومتر خط کشی را در سطح راه های ارتباطی استان انجام داده است.

وی با بیان اینکه انجام عملیات خط کشی جاده ها و مسیرهای مواصلاتی استان در دستور کار این اداره قرار دارد، گفت: هدایت وسایل نقلیه، افزایش ایمنی راه ها، تفکیک باندهای رفت و برگشت در نقاط بدون جداکننده وسط، آگاهی دادن به کاربران راه به ویژه در شب با دید محدود و کاهش میزان تصادفات و سوانح رانندگی از مهم ترین اهداف این عمل است.

هواسی به دیگر اقدامات انجام شده این اداره کل اشاره داشت و گفت: نصب بیش از ۷۵ هزار تابلو و علائم ایمنی،۱۶ کیلومتر نیوجرسی،۱۱۲ عدد ایمن سازی سرگاردریل پل ها ودماغه، از جمله این اقدامات این اداره کل طی سال جاری بوده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام به نصب ۲۱۲۰ تابلو اطلاعاتی اشاره داشت و افزود: همچنین در این بازه ی زمانی ۳۷/۷ کیلومتر روشنایی راه و تونل ها و نگهداری سیستم های روشنایی راه، تونل و چراغ چشمک زن از ۱۷۴ چراغ چشمک زن و ۹ برج نوری اجرا شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.