| کد خبر: 264883 |

باریکه رابُر - جیرفت جان چهار نفر دیگر را هم گرفت

برخورد سواری پراید با کامیون در جاده رابر جیرفت چهار کشته و سه مصدوم برجا گذاشت.

تین نیوز

در تازه ترین حادثه روز دوشنبه برخورد سواری پراید با کامیون در کیلومتر هفت جاده رابر جیرفت چهار کشته و سه مصدوم برجا گذاشت تا شاید این جاده ارتباطی مهم بیشتر از قبل محل توجه متولیان و تخصیص اعتبار قرار گیرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، در شرایطی که جاده ارتباطی بین ۲ شهرستان رابُر - جیرفت، مسیر جنوب به شمال استان کرمان و دسترسی کشوری نیز تلقی می شود اما طرح ۲ بانده سازی این جاده فرسوده، باریک و پرخطر سال ها مسکوت مانده تا هربار باعث وقوع حادثه ای تلخ شود و این بار نیز جان چهار نفر از هموطنان را بگیرد.

وضعیت این جاده به علت غیرایمن بودن و تکرار حوادث ناگوار همواره مورد انتقاد مردم و اهالی بوه است؛ عرض کم و شیب های تند و پر پیچ و خم این جاده به نحوی است که به دشواری ۲ خودرو سواری می توانند از کنار یکدیگر عبور کنند، اما چرایی صدور مجوز ورود کامیون به این جاده یکی دیگر از آن پرسش هایی است که در افکار عمومی مطرح می شود ولی بی پاسخ می ماند.

در تازه ترین حادثه روز دوشنبه برخورد سواری پراید با کامیون در جاده رابر جیرفت چهار کشته و سه مصدوم برجا گذاشت تا شاید این جاده ارتباطی مهم بیشتر از قبل محل توجه متولیان و تخصیص اعتبار قرار گیرد.

افزایش آمار تلفات و احتمال حوادث جاده ای، پیچ های تند و خطرناک، فرسودگی و خرابی های جاده از دیگر انتقاداتی بوده که همواره به این مسیر وارد شده و حذف نقاط حادثه خیز موجود نیز از دیگر مطالبات مردمی است.

گرچه طرح ۲ بانده سازی جاده جیرفت - رابر - بافت - سیرجان طی سال های اخیر مطرح شده اما به نظر می رسد تاکنون هیچ اقدام اجرایی برای بهبود وضعیت این جاده از سوی متولیان انجام نگرفته است تا این جاده همچنان جان شهروندان را تهدید کند و تلفات بگیرد.

تصادف سواری پراید و پژوپارس روز دوم آذرماه نیز در این جاده هشت مصدوم داشت که حال یک نفر از این افراد وخیم گزارش شد؛ همچنین سوم مهرماه حادثه رانندگی برخورد ۲ سواری دیگر در کیلومتر هشت این جاده خبر ساز شده بود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.