| کد خبر: 269349 |

پیاده سازی نظام بودجه ریزی بر مبنای عملکرد در اولویت سازمان بنادر و دریانوردی

عضو هیات عامل و معاون برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی، پیاده سازی نظام بودجه ریزی بر مبنای عملکرد را یکی از اولویت های جدی این سازمان در سال آینده دانست.

تین نیوز

محمدحسین علامه در نشست سالانه مدیران این سازمان، بهبود و توسعه سامانه برنامه ریزی در راستای اجرای نظام نامه بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد را یکی اهداف این معاونت در سال آینده برشمرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، عضو هیات عامل و معاون برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی افزود: سامانه جامع مالی و صورت حساب یکپارچه  درآمد، در فاز اول، به صورت پایلوت و آزمایشی در بندر شهید رجایی به کارگیری شده است.

به گفته علامه، این سازمان در حوزه مدیریت بهره وری امتیاز بالایی را کسب کرده و این نظام هم اکنون به طور کامل در سازمان بنادر مسقر شده است.

وی در خصوص جذب و تقویت نیروی انسانی متخصص نیز گفت: اخذ مجوز جذب ۳۰۹ نیروی انسانی متخصص و به کارگیری ۴۵ نفز نیروی انسانی نخبه و استعداد برتر از جمله اقدامات سازمان بنادر و دریانوردی در حوزه توسعه منابع انسانی به شمار می آید.

علامه همچنین از پیاده سازی و یکپارچه سازی سامانه های نرم افزاری سازمان بنادر و دریانوردی در سال آتی خبر داد و تاکید کرد: اجرای مطلوب سیاست های توسعه دریامحور به ایجاد یک نهاد راهبری نیازمند است.  

معاون برنامه ریزی و توسعه مدیریت و منابع از تشکیل کارگروه توسعه دریامحور خبر داد و گفت: سازمان بنادر با هدف اجرایی سازی هرچه بهتر و دقیق تر سیاست های توسعه دریامحور ابلاغی مقام معظم رهبری، ضمن هماهنگی با سازمان های مرتبط با موضوع، دامنه شمول سیاست های توسعه دریامحور را شناسایی کرده است.

عضو هیات عامل سازمان بنادر و دریانوردی با اعلام افزایش وظایف و ماموریت های این سازمان در سال آینده تاکید کرد:  کلیه اقدامات توسعه ای سازمان بنادر با رعایت و التزام جدی به قانون گرایی، رعایت انضباط مالی و شفافیت و ساختار سازمانی پیگیری و اجرا خواهد شد.

 علامه، با اشاره به تدوین سند راهبردی پرورش و توانمندسازی نیروی انسانی، گفت: در جهت توان مندی و شایسته گزینی، بالغ بر ۱۱۰ ساعت دوره آموزشی در سازمان بنادر برگزار شد.

معاون برنامه ریزی سازمان بنادر، همچنین افزایش ظرفیت اسمی بنادر تجاری کشور به ۳۰۰ میلیون تن در سال را یکی از اهداف کلان سازمان عنوان کرد و گفت: برای سال آینده برنامه ریزی شده تا ظرفیت کانتینری بنادر را به به بیش از ۹ میلیون TEU ارتقا دهیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.