| کد خبر: 271325 |

لایروبی ۶۸۲ هزار متر مکعب از حوضچه و آبراه های تالابی بندرانزلی در سال ۱۴۰۲

۶۸۲ هزار مترمکعب از حوضچه و آبراه های تالابی بندر انزلی در سال ۱۴۰۲ لایروبی شدند.

تین نیوز

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان گفت: ۶۸۲ هزار مترمکعب از حوضچه و آبراه های تالابی بندر انزلی در سال ۱۴۰۲ لایروبی شدند.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان، حسین یونسی خمسی اظهار کرد: به منظور احیای تالاب انزلی و درخواست های مردم گیلان و کشور، لایروبی تالاب مانند سال گذشته در دستور کار قرار دارد و امیدواریم سایر دستگاه ها نیز برای انجام این مهم در کنار ما باشند.

یونسی خمسی با بیان اینکه اجرای فعالیت های دریایی نیازمند برنامه ریزی و تفکر علمی است، اظهار کرد: لایروبی حوضچه ها و کانال دسترسی با توجه به کاهش قابل ملاحظه تراز آب دریای خزر می بایست با مطالعه لازم و انجام هیدروگرافی های مستمر صورت بپذیرد تا بیشترین بازدهی و کمترین هزینه را در بر داشته باشد.

وی در ادامه، تحولات مدیریتی را در راستای ارتقای سازمان ها و ارگان ها لازم و ضروری دانست و گفت: علم مدیریت به پیشرفت سیستم کمک کرده و جایگاه سازمان را ارتقا می بخشد.

یونسی خمسی مهم ترین دغدغه اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان را حفظ عمق آبراه ها و حوضچه ها اعلام کرد و افزود: تمرکز این اداره کل بر حفظ اعماق آبراه های لایروبی شده و برنامه ریزی جهت مدیریت معضل پسروی آب دریای خزر است و انتظار می رود سرپرست جدید توجه ویژه ای به این موضوع داشته باشد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان در مراسم تکریم و معارفه معاون امور دریایی این اداره کل با بیان اینکه ۶۸۲ هزار مترمکعب از حوضچه و آبراه های تالابی بندر انزلی در سال ۱۴۰۲ لایروبی شدند گفت: با تخصیص اعتبار هزار و ۳۱۸ میلیارد ریال برای لایروبی حوضچه و آبراه های تالابی بندر انزلی پس از تنظیم اسناد، برگزاری تشریفات مناقصه و انتخاب پیمانکار واجدالشرایط، پروژه مذکور از خرداد سال گذشته آغاز شد.

در این مراسم با تقدیر از تلاش های علی خدمتگزار در راستای پیشبرد اهداف سازمانی، علی کوهساری به عنوان معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان معرفی شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.