| کد خبر: 156890 |

اکیپ های راهداری زمستانی در محورهای روانسر و جوانرود مستقر شده اند

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان های روانسر و جوانرود گفت: اکیپ های راهداری این اداره در محورهای مواصلاتی این شهرستان ها مستقر شده اند.

تین نیوز

فرزاد محمدی با بیان اینکه اکیپ های راهداری این اداره در محورهای مواصلاتی این شهرستان ها مستقر شده اند، گفت: این اکیپ ها در محورهای پرخطر و پرتردد روانسر و جوانرود استقرار یافته اند و به صورت شبانه روزی در حالت آماده باش قرار دارند.

به گزارش تین نیوز، محمدی تصریح کرد: 6 اکیپ راهداری در محورهای پلنگانه ، دواله ، نهرابی ، کلاشی و داخل شهرهای روانسر و جوانرود مستقر هستند.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان های روانسر و جوانرود اظهار داشت: 65 نفر از عوامل راهداری با 43 دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین راهداری و برفروبی در 742 کیلومتر از راه های حوزه استحفاظی این شهرستان ها به انجام وظیفه می پردازند.

محمدی تاکید کرد: ضرورت دارد هموطنان در زمان بارش ها از سفرهای غیرضروری برون شهری پرهیز کنند و در صورت خروج ضمن همراه داشتن زنجیر چرخ و البسه گرم ، حتما از سالم بودن چراغ های روشنایی و بخاری خود رو اطمینان حاصل کنند و به راهنمایی های پلیس و راهداران جاده ها توجه فرمایند.

وی بیان داشت: در گردنه ها و محورهایی که امکان وقوع کولاک و یا یخ زدگی وجود دارد رانندگان به هیچ وجه به لاین مخالف نروند چرا که این اقدام باعث تشدید گره ترافیکی شده و مانع تردد دستگاه های راهداری و پلیس خواهد شد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان های روانسر و جوانرود گفت: سامانه تلفنی 141 و شماره تلفن های 08346522715 و 08346220081 بصورت شبانه روزی پاسخگوی تماس همشهریان خواهد بود و یا با عضویت در کانال تلگرامی rahdaranravansar @ به صورت 24 ساعته از وضعیت راههای مواصلاتی در زمان بارش مطلع شوند.

 

 

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.