| کد خبر: 257981 |

◄ افتتاح 12 ایستگاه جدید و ساخت 25 کیلومتر مسیر تونلی در مترو تهران

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در خصوص توسعه شبکه مترو گفت: طی ماههای پیش رو ،۱۲ ایستگاه جدید مترو افتتاح و بیش از ۲۵ کیلومتر مسیر تونلی نیز به طول شبکه مترو اضافه خواهد شد.

تین نیوز

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در خصوص توسعه شبکه مترو گفت: طی ماههای پیش رو ،۱۲ ایستگاه جدید مترو افتتاح و بیش از ۲۵ کیلومتر مسیر تونلی نیز به طول شبکه مترو اضافه خواهد شد. 

به گزارش تین نیوز، جلال بهرامی در ادامه افزود : تابستان امسال، ایستگاه میدان کتاب و یک کیلومتر مسیر تونلی در خط ۷ مترو به همراه ایستگاه پرند و ۱۹ کیلومتر از مسیر ریلی در امتداد خط یک مترو و همچنین ۳ ایستگاه و 5/5 کیلومتر از مسیر شمالی خط ۶ مترو (شامل ایستگاه های شهر زیبا، شهران و شهدای کن) را افتتاح خواهیم کرد. 

از طرفی عملیات حفاری خط ۱۰ مترو (فاز نخست از بخش غربی) را آغاز می کنیم و عملیات حفاری تونل مسیر توسعه شرقی خط ۴ (فازهای اول و دوم) نیز در دستور کار قرار دارد. در نیمه دوم امسال هم ۷ ایستگاه از خط ۶ مترو شامل ایستگاه های شهدای ۱۷ شهریور، میدان خراسان، سرباز، بهار شیراز، استاد نجات اللهی، آیت ا... کاشانی و شهید آبشناسان را به بهره برداری خواهیم رساند. 

بهرامی با تأکید بر پیگیری اجرای قراردادهای مربوط به تأمین واگن های مترو، گفت : در تلاش هستیم تا قرارداد تهیه ۶۳۰ دستگاه واگن از محل فاینانس خارجی و نیز قرارداد ساخت ۱۱۳ دستگاه واگن با رویکرد تولید انبوه قطار ملّی مترو از طریق شرکت واگن سازی تهران را در نیمه نخست سال جاری اجرایی کنیم.

ایستگاه جدید

ایستگاه جدید 3

ایستگاه جدید 2

ایستگاه جدید 1

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.