بازدید سایت : ۵۷۲۶۱

عملکرد مطلوب دولت تدبیروامید در حوزه فرودگاهی

از شرایط تحریم و دوران برجام برای توسعه کمی و کیفی ناوبری هوایی و تجهیز فرودگاه‌ها استفاده مطلوب کرده و میزان تاب‌آوری کشور را در این بخش تا دو دهه افزایش داده‌ایم.

عملکرد مطلوب دولت تدبیروامید در حوزه فرودگاهی
تین نیوز

10هزارمیلیارد ریال طی حدود چهار سال گذشته برای تجهیز فرودگاه‌های کشور و نوسازی سامانه‌های ناوبری هوایی اختصاص‌یافته است. رحمت‌الله مه‌آبادی، مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با اعلام این مطلب گفت: از شرایط تحریم و دوران برجام برای توسعه کمی و کیفی ناوبری هوایی و تجهیز فرودگاه‌ها استفاده مطلوب کرده و میزان تاب‌آوری کشور را در این بخش تا دو دهه افزایش داده‌ایم.

به‌گزارش تین‌نیوز به نقل از ایرنا، مه‌آبادی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از طرح احداث فرودگاه گناباد افزود: تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام و نوسازی سامانه‌های ناوبری و ارتباطی و راداری فرودگاه‌ها از مهم‌ترین رویکرد ما در سال‌جاری است و اقدامات خوبی برای ارتقای سطح ایمنی آنها انجام‌شده است.

او گفت: فرودگاه‌های مهرآباد تهران و شهید هاشمی نژاد مشهد جزو فرودگاه‌های پایلوت کشور برای ارتقای کیفیت بوده و جزو یک‌صد فرودگاه برتر دنیا ازنظر ترافیکی و خدمات این بخش هستند.

مه‌آبادی افزود: مهم‌ترین تمرکز فعالیت‌های شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور بر روی کیفیت و ارتقای سطح خدمات‌رسانی به مردم قرار دارد.

او اظهار داشت: براساس اعلام سازمان هواپیمایی کشور با توجه به تعداد فرودگاه‌های فعال و در دست احداث در کشور میزان دسترسی مردم استان‌های مختلف به فرودگاه‌های کشور در حد استاندارد تعیین‌شده است و برنامه‌ای برای احداث فرودگاه جدید در کشور وجود ندارد.

مه‌آبادی با گلایه از این‌که مسئولان شهری گناباد به تعهداتشان برای تکمیل زیرساخت‌های فرودگاه این شهرستان اعم از احداث راه دسترسی و انتقال آب عمل نکردند، گفت: عملکرد شرکت فرودگاه‌های کشور از عملکرد مسئولان گناباد در این زمینه جلوتر بوده و همه بدهی‌های پیمانکار نیز پرداخت‌شده است.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.