| کد خبر: 258167 |

باند پروازی دوشان تپه برای مواقع بروز حادثه ، حفظ شود

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: باند پروازی دوشان تپه یکی از ذخایر اراضی برای تخلیه مجروحان در زمان وقوع حادثه احتمالی در شهر تهران است که باید حفظ شود و امیدواریم در کمیسیون ماده ۵ برای این موضوع تصمیم های خوبی گرفته شود.

تین نیوز

سیداحمد صادقی در یکصد و پنجاه و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با ارائه گزارش پروژه های محلات منطقه ۱۳ با اشاره به موضوع باند پروازی دوشان تپه اظهار کرد: توافق خوبی از سوی شهرداری با مجموعه ارتش جمهوری اسلامی ایران انجام شده است و امیدوارم مردم طعم خوب این خدمت را حس کنند، اما ضروری است که در این توافق بحث باند پروازی دوشان تپه مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، صادقی افزود: پیش تر در این خصوص تذکر داده بودم و مجدد هم تذکر می دهم که باند پروازی دوشان تپه اگرچه استانداردهای لازم را برای پروازهای مسافرتی ندارد، اما در زمان بحران برای تخلیه مجروحان حوادث مناسب است.

رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: این باند پروازی یکی از ذخایر اراضی برای تخلیه مجروحان در زمان حادثه احتمالی در شهر تهران است که باید حفظ شود و امیدوارم در کمیسیون ماده ۵ برای این موضوع تصمیم های خوبی گرفته شود.

صادقی ادامه داد: کوتاه شدن این باند آن را به  هلی پورت  تبدیل می کند و تنها با بالگرد امکان تخلیه مجروحان در زمان بحران فراهم می شود، در حالی که اگر حد ارتفاع ساخت در این محدوده رعایت شود، می توان امید داشت که باند پروازی دوشان تپه کوتاه نشود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.