| کد خبر: 267456 |

تکمیل راه های روستایی هرمزگان در انتظار ۴۸ هزار میلیارد ریال اعتبار

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان گفت: بهسازی و احداث راه های روستایی بالای ۲۰ خانوار هرمزگان، ۴۸ هزار و ۳۲۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که در پروژه های پیشنهادی سفر رئیس جمهور به استان دیده شده است.

تین نیوز

عباس شرفی با اشار به اینکه بهسازی و احداث راه های روستایی بالای ۲۰ خانوار هرمزگان، ۴۸ هزار و ۳۲۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد، افزود: تعداد روستاهای بالای ۲۰ خانوار بدون راه آسفالته در استان ۲۳۱ روستا است که امیدواریم با جذب اعتبارات برای راه های تکمیل نشده و راه های آسفالت نشده روستاها بتوانیم این عدد را به صفر نزدیک تر کنیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، شرفی بیان کرد: روستاهای بالای ۲۰ خانوار هرمزگان، به یکهزار و ۴۶۶ کیلومتر راه نیاز دارند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان اظهار کرد: تعداد روستاهای بالای ۲۰ خانوار یک هزار و ۳۳۱ روستا است که تاکنون راه یک هزار و ۱۰۴ روستای آن آسفالت شده است.مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان اظهار کرد: تعداد روستاهای بالای ۲۰ خانوار یک هزار و ۳۳۱ روستا است که تاکنون راه یک هزار و ۱۰۴ روستای آن آسفالت شده است.

شرفی با اشاره به اینکه درحال حاضر ۸۴ درصد جمعیت روستاهای بالای ۲۰ خانوار هرمزگان از راه مناسب و آسفالت برخوردار هستند، ابراز کرد: آسفالت۳۹۰ کیلومتر از این راه در دولت سیزدهم انجام شده است،

استان هرمزگان دارای یک هزار و ۷۱۲ روستا و آبادی دارای سکنه زیر و بالای ۲۰ خانوار است که تاکنون راه روستایی یک هزار و ۱۹۰ روستای آن، آسفالت شده است.

طول راه های روستایی هرمزگان در مجموع ۹ هزار و ۹۳۸ کیلومتر است که از این میزان ۶ هزار و ۸۶۴ کیلومتر راه روستایی بالای ۲۰ خانوار بوده که در حال حاضر آسفالت پنج هزار و ۴۹۹ کیلومتر آن انجام شده است.

استان هرمزگان دارای ۱۲ هزار و ۸۳۸ کیلومترمربع راه است که شامل ۳۴ کیلومتر آزاد راه، ۷۷۶ کیلومتر بزرگراه، ۶۲۲ کیلومتر راه اصلی، ۱۷۲۰ کیلومتر فرعی، ۹ هزار و ۹۳۸ کیلومتر روستایی و طول راه های آسفالت پنج هزار و ۲۵۴ کیلومتر است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.