| کد خبر: 260569 |

۱۰۰ دستگاه اتوبوس آماده جابجایی زائران اربعین هرمزگان است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان گفت: ۱۰۰ دستگاه اتوبوس مسافری آماده خدمات رسانی و انتقال زائران اربعین حسینی از این استان به مرز شلمچه است.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان گفت: ۱۰۰ دستگاه اتوبوس مسافری آماده خدمات رسانی و انتقال زائران اربعین حسینی از این استان به مرز شلمچه است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، عباس شرفی افزود: هزینه اتوبوس های ۲۵ نفره در حال حاضر یک میلیون و ۲۲ هزار تومان، اتوبوس های ۳۰ نفره ۸۵۳ هزار تومان و اتوبوس های ۴۰ نفره ۶۹۱ هزار تومان است.

وی بیان کرد: زائران هرمزگانی در روزهای نزدیک به اربعین حسینی روزانه با بیش از ۲۰ دستگاه اتوبوس از پایانه های مسافربری هرمزگان به سمت مرز شلمچه حرکت می کنند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای هرمزگان با اشاره به اینکه حرکت کاروان های شخصی به سمت مرز شلمچه ممنوع است، اظهار کرد: مسوولان کاروان ها باید مشخصات زائران را در پایانه مسافری ثبت و از این پایانه ها به سمت مرز شلمچه حرکت کنند.

شرفی ادامه داد: مسوولان کاروان می توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی (payaneh.ir و payaneh.com) و یا با مراجعه حضوری به پایانه های مسافربری بندرعباس، بندرلنگه و قشم، بلیط تهیه کنند.

وی همچنین از اعزام ۱۱ دستگاه ناوگان مسافربری زائران حسینی(ع) به مرز مهران خبر داد و گفت: این اقدام امسال در راستای طرح اعزام زائران اربعین حسینی انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان اضافه کرد: مقرر شده است که ارگان ها هشت دستگاه ناوگان مسافربری برای زائران حسینی به مرز مهران اعزام کنند که توانستیم باتوجه به تعداد زائران اعزامی، با همکاری انجمن‎ های صنفی حمل و نقل مسافر، ۱۱ ناوگان را آماده و اعزام کنیم .

شرفی تاکید کرد: زائران حسینی برای تامین اتوبوس با شماره پیامکی ۱۰۰۰۱۴۱ و در صورت مشاهده هرگونه تخلف و گران فروشی مراتب را از طریق سامانه گویای ۱۴۱ به صورت شبانه روزی اطلاع دهند تا در سریع ترین زمان رسیدگی شود.

طرح جابجایی زائران اربعین حسینی از ۲۷ مردادماه آغاز شده و تا ۲۵ شهریورماه امسال ادامه خواهد دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • شهاب 0 0

    بله دیگه اتوبوس ها رو بردید تو مسیر شلمچه اونوقت ما که برا کارهای ضروریمون باید بریم شهرستان اتوبوس نیست پارسال به همین دلیل و لغو بلیتم از کار ضروریم تو شهرستان باز موندم الانم که ۔۔۔۔