| کد خبر: 268230 |

در پنج روز تعطیلات دهه فجر؛

◄ جابه جایی نزدیک به 700 هزار نفرسفر در قشم ثبت شد

مدیر بنادر و دریانوردی شهرستان قشم گفت: بیش از 694 هزار نفر مسافر در تعطیلات ایام دهه فجر در بنادر تحت نظارت اداره بندر قشم رفت وآمد کردند.

تین نیوز

مدیر بنادر و دریانوردی شهرستان قشم گفت: بیش از 694 هزار نفر مسافر در تعطیلات ایام دهه فجر در بنادر تحت نظارت اداره بندر قشم رفت وآمد کردند. 

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، "علی اشتری" در تشریح آمار مسافران از ۱۸ تا ۲۲ بهمن ماه در جزیره قشم افزود: در این مدت پنج هزارو ۳۷۶ تردد شناور مسافری و حمل خودرو انجام شد که در مجموع نزدیک ۶۹۴ هزار و ۶۹۴ نفر سفر ایمن جابه جا شدند. 

وی ادامه داد: در این مدت تعطیلات پنج روزه 150 هزار و 940 خودرو نیز جابه جا شد.  

به گفته مدیر بنادر و دریانوردی شهرستان قشم؛ همچنین در بنادر گردشگری ۲۴ هزار و ۲۱۶ تردد شناور گردشگری انجام شد که در مجموع۲۵۳ هزارو۸۳۰ نفر از خدمات گردشگری دریایی قشم استفاده کردند. 

شهرستان قشم ۱۹ اسکله مسافری، تجاری و گردشگری مجاز دارد که از این تعداد 9 اسکله گردشگری در مناطق شیب دراز، کندالو، هنگام، لافت، گورزین، سهیلی، طبل، دهخدا و گوران شهرستان قشم فعالیت می کنند.

سفر به قشم از مسیر زمینی با خودروهای شخصی و عمومی از طریق بندر پهل بندرعباس به بندر لافت جزیره قشم توسط شناورهای لندینگ کرافت) و دریایی از بندر شهید حقانی بندرعباس به بندر شهید ذاکری شهر قشم) امکان پذیر است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.