| کد خبر: 258678 |

پروژه بهسازی و تعریض جاده دولت آباد به بم به مقصد نمی رسد!

فرماندار بم با بیان اینکه بیشتر پروژه های راهداری در این شهرستان بلاتکلیف مانده، گفت: پروژه مهم بهسازی و تعریض جاده دولت آباد - بم همچنان بلاتکلیف است.

تین نیوز

محمد برزنگ بیستم تیرماه در مراسم معارفه رییس اداره راهداری شهرستان بم با بیان اینکه بیشتر پروژه های راهداری در این شهرستان بلاتکلیف مانده، به پایان نرسیده و از این اداره ناامید شده ایم، گفت: ساخت پل تقاطع غیرهمسطح دِهبَکری که با هدف حذف یکی از نقاط حادثه خیز استان کرمان از ۱۸ سال پیش آغاز شده نیز هنوز تکمیل نشده است و پروژه مهم بهسازی و تعریض جاده دولت آباد - بم با وجود آنکه  این محور به قتلگاه جوانان ما تبدیل شده نیز همچنان بلاتکلیف است. 

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، برزنگ اظهارداشت: در این پروژه تمامی امکانات توسط مسئولان شهرستان بم در اختیار پیمانکار قرار گرفت اما هنوز تکمیل نشده و جان افراد در این جاده ها گرفته می شود.

برزنگ عنوان کرد: راه های روستایی «دامنه سیدی» و «آدوری» که هر کدام به چندین روستای دیگر منتهی می شود نیز آسفالت نشده است.

به گفته وی محصولات کشاورزان ما در مناطق کوهستانی و روستایی به دلیل مشکلات راه خراب می شوند و کشاورز حتی نمی تواند محصول خود را برای عرضه وارد بازار کند.

فرماندار بم خاطرنشان کرد: اداره کل راهداری استان کرمان باید متوسط توان خود را در شهرستان بم بگذارد اما متاسفانه در بیشتر موارد از این اداره ناامید شده ایم.

وی افزود: اگر رییس اداره ای در شهرستان بم تغییر کند اما اداره کل در استان حمایت لازم را انجام ندهد این تغییر و تحول هیچ فایده ای ندارد.

فرماندار بم اضافه کرد: وزارت راه می گوید اعتبار به استان کرمان داده شده و مسئولان استانی نمی توانند اعتبار لازم را جذب کند اما زمانی که به استان مراجعه می کنیم می گویند اعتباری نیامده است.

برزنگ با اشاره به اینکه بیشترین معضلات ما در شهرستان بم مربوط به حوزه راهداری است گفت: جاده خواجه عسکر در مسیر جاده ترانزیتی قرار دارد که جزو نقاط حادثه خیز استان کرمان محسوب می شود و بروز تصادفات این محور یکی از آسیب های نگران کننده است و هر سال تلفات بسیار زیاد و قابل توجهی را در این زمینه شاهدیم که باعث شده بسیاری ازخانواده ها داغدار و مشکلات زیادی ایجاد کند.

وی افزود: باید از محل اعتبارات سفر رییس جمهور به صورت ویژه برای مشکلات راه بم اعتبار در نظر گرفته شود.

فرماندار بم گفت: متوسط آسفالت راه های روستایی شهرستان بم ۴۹ درصد است که این آمار نشان می دهد شهرستان بم از متوسط میانگین استان کرمان نیز ۲۰ درصد پایین تر است و هیچ یک از شهرستان های شرقی استان کرمان مانند بم معضل نبود آسفالت راه روستایی ندارد.

به گزارش ایرنا در این مراسم از خدمات محمد اقبالی رییس قبلی اداره راهداری بم تشکر به عمل آمد و محمدحسین جزینی به عنوان رییس جدید راهداری بم معرفی شد. جزینی پیشتر رییس اداره راهداری شهرستان ریگان در شرق استان کرمان بوده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • امید بارانی 1 0

    سلام نماینده شهر زیاد به فکر بم نیست هرچی شد شد برای شهربروات اهمیت نمیده فعلا شهردار خوبی داریم به نام آقای محمد بنی اسدی خدا خیرش بده زیاد تلاش می‌کند برای شهر بروات

  • حسنFuNA 0 0

    آقای برزنگ شما که رابطه تنگاتنگی با ارائه نماینده دارید اگرتصور کنید جاده نرماشیر به ریگان خود بالشخصه هم میدانید هفته دها قربانی برجای دارد

  • حیدر 0 0

    بم بم بم!
    نامی که خاطره ی زلزله اش آن را با غم جانکاه در تارک تاریخ ملت ایران همراه نموده است!
    خدا مسئولی را که به بم خدمت صادقانه و مضاعف نکند نابود کند!