| کد خبر: 263266 |

اختلاف پلیس و راهداری بر سر کیفیت جاده نَرماشیر

تصادف منجر به آتش سوزی یک سواری در شهرستان نَرماشیر واقع در جنوب شرق استان کرمان باز مساله کیفیت و توسعه جاده های ارتباطی این منطقه را نمایان کرد؛ البته راهداری و پلیس راه هر کدام درخصوص این جاده نظر متفاوتی دارند.

تین نیوز

 تصادف منجر به آتش سوزی یک سواری در شهرستان نَرماشیر واقع در جنوب شرق استان کرمان باز مساله کیفیت و توسعه جاده های ارتباطی این منطقه را نمایان کرد؛ البته راهداری و پلیس راه هر کدام درخصوص این جاده نظر متفاوتی دارند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، رییس پلیس راه ریگان- ایرانشهر از حادثه انحراف به چپ خودرو سواری پراید در محور روستایی شهرستان نرماشیر طی امروز(یکشنبه) خبر داد و گفت که در این تصادف پراید با پژو ۴۰۵ سرنشین پراید جان باخت و ۲ نفر نیز مصدوم شدند؛ مسئولان علوم پزشکی البته شمار مصدومان را چهار نفر اعلام می کنند.

سرگرد سید جلال الدین افتخاری اظهارداشت: این تصادف در کیلومتر هشت جاده نرماشیر - فهرج(فرعی عزیزآباد) رخ داده است.

به گفته وی انحراف به چپ سواری پراید علت تصادف بوده که با خودرو پژو ۴۰۵ برخورد کرده و منجر به آتش گرفتن سواری پراید نیز شده است.

پلیس: نیاز جاده به شانه سازی و علایم راهنمایی

رییس پلیس راه ریگان ایرانشهر بیان کرد: این جاده نیاز به شانه سازی، نصب تابلو علایم راهنمایی و همچنین سرعت کاه دارد.

وی گفت: رانندگان هر دو خودرو با سرعت غیرمجاز رانندگی می کرده اند و با توجه به اینکه این محور روستایی است باید سرعت ۶۰ کیلومتر باشد.

راهداری: جاده مسطح است و نیاز به شانه سازی ندارد

در ادامه رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نرماشیر درخصوص این تصادف گفت: پلیس راه به ما درباره این تصادف اطلاعاتی نداده و طی تماس تلفنی خودمان با پلیس راه متوجه این تصادف شدیم.

حمیدرضا محبی ادامه داد: جاده از لحاظ تابلو علایم، تکمیل است و نیاز به شانه سازی ندارد؛ زمانی که تصادف را به ما اطلاع نمی دهند یعنی مربوط به حوزه راهداری نیست.

وی عنوان کرد: مقرر شد از محل حادثه بازدید به عمل آید و اگر محل حادثه در محدوده راهداری باشد رفع نقاط حادثه در دستور کار قرار می گیرد.

حریم جاده معارض دارد

رییس اداره راهداری نرماشیر در عین حال اضافه کرد: محدوده تصادف معارض دارد و در حریم جاده خانه و باغ است که باید توسط دستگاه های متولی رفع معارض شود.

به گفته وی چندین مرتبه در این محور تابلو علایم راهنمایی و رانندگی نصب شده اما یا به سرقت رفته یا تخریب شده است.

محبی اظهار کرد: این جاده روستایی با عرض شش متر است که به تازگی هم آسفالت شده بود و جاده مسطح است.

وی بیان کرد: این نقطه، پرتگاه نیست و مسطح است و نیاز به شانه سازی ندارد، ۲ طرف جاده که خاکی است نیز شانه سازی محسوب می شود.

فریدون علیپور رییس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بم نیز گفت: این حادثه در ساعت ۸:۲۵ دقیقه صبح امروز رخ داده که سه دستگاه آمبولانس برای صحنه حادثه اعزام شد.

وی افزود: در این حادثه یک نفر جان باخت و چهار نفر نیز مصدوم شدند که به بیمارستان پاستور بم انتقال یافتند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی بم بیان کرد: به دلیل اینکه چهار مصدوم دچار سوختگی شده و حال یکی از آنان نیز وخیم بوده با توجه به اینکه بیمارستان پاستور بم بخش سوختگی ندارد احتمال دارد به کرمان اعزام شوند.

شهرستان نرماشیر در ۲۲۸ کیلومتری جنوب شرق مرکز استان کرمان قرار دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.