| کد خبر: 49413 |

عضو هیئت مدیره شرکت پویش پژوهان صنعت در گفتگو با تین نیوز عنوان کرد:

◄ آغاز رسمی فعالیت برنده مناقصه تامین و نگهداری ترن ست های کشور

تین نیوز|  یک عضو هیئت مدیره شرکت پویش پژوهان صنعت با اشاره به سابقه فعالیت این شرکت درصنعت حمل و نقل ریلی گفت: این شرکت توانست برنده مناقصه تامین نگهداری قطار های ترن ست کشور شامل 90 واگن که 20 رام 6  و چهار سالنه،به مدت 36 ماه شود.

مهدی پیروزی، در مراسم آغاز فعالیت برنده مناقصه قرارداد تامین نگهداری قطار های ترن ست کشور که با حضور مدیران و نمایندگان شرکت رجا، شرکت راه آهن و شرکت پویش پژوهان چهارشنبه 26 فروردین ماه در هتل آزادی برگزار شد، در گفتگو با تین نیوز گفت: در سال گذشته شرکت رجا به منظور تامین و نگهداری کل ناوگان ترنست راه آهن جمهوری اسلامی مناقصه ای برگزار کرد و شرکت پویش پژوهان صنعت توانست با توجه به رزومه فعالیتی خود در این مناقصه برنده شود.

پیروزی با بیان اینکه ترن ست ها  یک اهمیت فوق العاده در راه آهن دارند تا آنجا که به نوعی یک نماد برای راه آهن جمهوری اسلامی محسوب می شوند، ابراز داشت: با توجه به اینکه شرکت پویش پژوهان صنعت از بدو تاسیس، عمده فعالیتش بر روی باز سازی و تامین و نگهداری لوکوموتیو بوده است لذا این شرکت توانست بعد از برنده شدن در مناقصه در سخت ترین شرایط زمانی یعنی - پیک نوروزی- از 27 بهمن ماه سال گذشته با قدرت شروع به کار کند.

وی با بیان اینکه شركت رجا در تمام قراردادهای خرید خود از جمله قرارداد ترن ست پیشگامی را به عنوان یكی از اصول محوری دنبال می‌كند، در خصوص ویژگی های این قرار داد بیان داشت: تفاوت اصلی دراین پروژه، در کم کردن تعداد پیمانکاران است به نحوی که  فعالیت هایی که در گذشته توسط شرکت های متعدد - حدودا 18 شرکت- صورت می گرفت به یک شرکت واگذار شده است و دوم اینکه نوع قرار داد در این پروژه تغییر کرده است و از مدل صورت وضعیتی به کیلومتراژ تبدیل شده است.

گفتنی است مدت اجرایی این پروژه برای کل ناوگان ترنست کشور - شامل 90 واگن ترنست که 20 رام 6 سالنه و 4 سالنه - به مدت 36 ماه است.

شایان ذکر است این قطارها از نوع صندلی اتوبوسی ویژه مانند صندلی های هواپیما و سرعت سیر ۱۶۰ كیلومتر، دارای خدمات كترینگ و پذیرایی وعده صبحانه در تمام مسیرها و نهار در مسیر مشهد است.

این قطار ها در حال حاضر در مسیرهای تهران _ مشهد ؛ تهران _ یزد و تهران _ میانه در حال بهره برداری و خدمت رسانی به مسافرین است. واگن ها در برابر ورود گرد و غبار، برق و باران كاملا ایزوله است. مجموعه سیستم سرمایش در سقف واگن تعبیه شده و دارای عملكرد خودكار است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • جواد 0 0

    سلام این قطار بدترین نوع قطار در مسیر تهران مشهده. هیچ مسافری از این فطار راضی نیست. در تابستان گرم و در زمیستان یخچاله. خلاصه بدرد مسیر بلند نمیخوره. این قطار برای قطارهای محلی مناسبه. در ضمن نسبت به پول بلیت چندان مناسب ‌

  • س.ش 0 0

    منتشر میکنی بکن نمیکنی نکن .بر باعث و بانی اون شخصی لعنت که حقوق کارگرهارو نمیده انشالله به حق علی مثل ماها گرفتار بشه.