بازدید سایت : ۷۲۴۸۷

◄ رزومه همه نامزدهای تصدی وزارت راه و شهرسازی

کارگروه انتخاب وزیر راه و شهرسازی تا کنون تعداد 47 نفر را برای تصدی وزارت راه و شهرسازی پیشنهاد داده است.

رزومه همه نامزدهای تصدی وزارت راه و شهرسازی
تین نیوز |

کارگروه انتخاب وزیر راه و شهرسازی تا کنون تعداد 47 نفر را برای تصدی وزارت راه و شهرسازی پیشنهاد داده است.

به گزارش تین نیوز، در بین این افراد محمد اسلامی با 68 سال سن  بزرگترین نامزد از نظر سنی است.

مطلب مهم و پربازدید امروز را بخوانید:

سنگ زدن به شیشه های مات اتاق انتخاب وزرای پزشکیان!

دو نفر از وزرا (عباس آخوندی و محمد اسلامی)  سابقه وزارت راه و شهرسازی را داشته اند.

قابل ذکر است ایسنا نوشت: مسعود پزشکیان که در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی حضور پیدا کرده بود، بعد از پایان جلسه در توضیح چگونگی انتخاب وزرا اظهار کرد که از افراد در گروه های مختلف سیاسی اصلاح طلب، اصولگرا و مستقل که فکر می کنند می توانند کمک کنند، درخواست کردیم که رزومه دهند.

پزشکیان اضافه کرد: این رزومه را گروه هایی جداگانه یعنی اصلاح طلبان، اصولگرایان و مستقلان به صورت جداگانه بررسی می کنند و نهایتا افرادی بالا می آیند و درباره آنها تصمیم می گیریم.

رئیس جمهور منتخب بیان کرد: افرادی که نمره بیشتری آورده و می توانند هماهنگ عمل کنند انتخاب خواهیم کرد اما کار سختی است.

نام کاندیدا

سال تولد (سن)

مدرک تحصیلی 

مهمترین سوابق اجرایی

عباس آخوندی

1336 (67 ساله) 

دکترای اقتصاد سیاسی

قائم قام مدیر عامل صدا و سیما، ریاست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی،رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر،  دبیر شورای امنیت کشور، وزیر مسکن و شهرسازی، وزیر راه و شهرسازی 

شهرام آدم نژاد غیور

    معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی، مدیرعامل و عضو هیئت‌ مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی، معاون حمل‌ و نقل  سازمان راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ ای

ولی آذروش

1343 ( 60 ساله)   مدیرعامل شرکت انبار‌های عمومی و خدمات گمرکی ایران، مدیرعامل و عضو هیئت مدیره ستاد مرکزی معاینه فنی خودرو‌های تهران، عضو هیئت مدیره مترو تهران (شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه)، مدیرعامل و عضو هیئت مدیره سازمان پایانه‌ها و پارک سوار‌های شهرداری تهران، نماینده مجلس

سید علی آقازاده

1338 (65 ساله) کارشناسی ارشد جغرافیا و برنامه‌ریزی شهری معاون وزیر ورزش و جوانان، شهردار کرج، معاون خدمات شهری شهرداری کرج

امیر آریا زند

    قائم مقام معاونت برنامه‌ریزی و توسعه شهری شهردار تهران 

سهیل آل رسول

 1360 ( 43 ساله) دکترای مدیریت استراتژیک  

امیرناصر اخوان

1338 ( 65 ساله )    
محمد اسلامی 1335 ( 68 ساله)  مهندس راه و ساختمان معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران، وزیر راه و شهرسازی، رئیس مؤسسه آموزش و تحقیقات صنایع دفاعی، مدیرعامل شرکت هواپیماسازی ایران ، رئیس هیئت مدیره شرکت عمران و مسکن ایران، قائم‌ مقام سازمان صنایع هوا فضا، معاون مهندسی و پدافند غیرعامل وزارت دفاع  

شهریار افندی زاده

  دکتری  حمل و نقل و ترافیک 

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی، مدیرعامل شرکت مطالعات جامع حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای

 

محمود اولاد

     

هوشنگ بازوند

1341 (60 ساله) دکترای برنامه ریزی شهری منطقه ای استاندار لرستان، استاندار کرمانشاه، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری استان مرکزی

سید هادی بهادری

1357 ( 46 ساله)  دکترای ژئوتکنیک لرزه نماینده مجلس، 

محسن پورسید آقایی

1340 (63 ساله)

دکترای مهندسی صنایع 

مدیرعامل بخش حمل و نقل ریلی شرکت مپنا، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه‌ آهن ایران، معاون شهردار تهران

اسماعیل تبادار

1336 ( 67 ساله)  مهندسی عمران  

عبدالکریم حسین زاده

1359 (44 ساله)  کارشناسی ارشد  شهرسازی رئیس ستاد اقوام، مذاهب و ادیان کل کشور، نماینده مجلس شورای اسلامی

مازیار حسینی

1349 ( 54 ساله)  دکترای عمران رشته سازه و زلزله معاون شهرداری تهران، معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی

 هادی حق شناس

1346 (57 ساله)  مهندسی برق  نماینده مجلس،معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع سازمان بنادر و دریانوردی کشور
مدیر کل بنادر و دریانوردی

خیرالله خادمی

1344 ( 59 ساله) دکترای عمران رشته سازه های آبی مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، معاون ساخت و توسعه شبکه راه های کشور، مدیرکل راه و ترابری

علی اکبر حاج محمدی کشمرزی

1359 ( 44 ساله) دکتری عمران گرایش خاک وپی  

پیروز حناچی

1342

(61 ساله)

دکترای معماری

شهردار تهران، شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی، معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران، دبیر شورای عالی شهرسازی 

محمد دامادی

1358 ( 45 ساله)    معاون امور حقوقی، مجلس و استان های وزیر صنعت، معدن و تجارت، نماینده مجلس، عضو شواری اسلامی شهر

محمد رجبی

     

محمود رحیمی

     

حسن زیاری

     

محمد سالاری

1347 (56 ساله)  دکترای شهرسازی عضو شورای شهر تهران، رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران، رئیس مجمع مشورتی روسای کمیسیون های شهرسازی و معماری شوراهای اسلامی کلانشهرها و مراکز استان ها

محمد سعیدنژاد

 

کارشناسی ارشد صنایع

مدیر عامل شرکت راه آهن، معاون وزیر بازرگانی، معاون وزیر راه و ترابری و رییس سازمان حمل و نقل و پایانه های کشور معاون حمل و نقل جاده ای وزارت راه و ترابری، مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی

حبیب سهرابی پارسا

1357 دکتری معماری  عضو هیئت رئیسه گروه تخصصی معماری سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران و ناظر شورای شهر در کمیته نمای شهرداری تهران

سید مسلم سیدالحسینی

     

فرزانه صادق مالواجرد

1355

(48 ساله)

کارشناسی ارشد معماری

معاون معماری و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی

علی اکبر صفایی

1349 ( 54 ساله) دکتری علوم دریایی  مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، مدیرکلی حفاظت وایمنی دریایی سازمان بنادر و دریانوردی، مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران

محمد رضا عبدالرحیمی

1352 ( 51 ساله)  دکترای مدیریت، گرایش کارآفرینی معاون مدیرکل بین‌الملل سازمان ایرانگردی و جهانگردی، عضو هیئت مدیره و معاون برنامه‌ریزی و نظارت شرکت مادر تخصصی فرودگاه‌های کشور،معاون برنامه ریزی دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی

مهدی عبوری

1360 ( 43 ساله) دکترای مدیریت دولتی   معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران[۱] است. ، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی،  شهردار ساری

محمد علیخانی

    نماینده مجلس، عضو شورای شهر 

مجید فراهانی

1352 ( 51 ساله)  دکترای رشته مدیریت پروژه و ساخت عضو شورای شهر

حامد قادر مرزی

  دکترای اقتصاد شهری و منطقه‌ ای مشاور توسعه منطقه ای و امور مجلس معاون رئیس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، نماینده مجلس

امان کردی

     

مجید کیان پور

1352 ( 51 ساله)  دکترای عمران نماینده مجلس، مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک

احمد مجیدی

  مهندس راه و ساختمان  معاون وزیر و مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، معاون وزیر مسکن،  معاون مدیریت بحران وزارت راه و شهرسازی 

سعید محمد

1347 ( 56 ساله)  دکترای مهندسی عمران گرایش راه و ترابری  فرمانده کل سپاه پاسداران و فرماندهی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا  

سعید محمدزاده

1346 ( 57 ساله)  دکترای مهندسی عمران گرایش عمران  

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ و نقل ، مدیرعامل شرکت راه آهن 

علی اصغر مونسان

1349 ( 54 ساله)  کارشناسی ارشد مدیریت ساخت وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهرداری تهران

علی نوذرپور

1339 ( 64 ساله) کارشناسی ارشد  برنامه‌ریزی شهری و منطقه‌ ای  

داریوش نیکنام

    مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات  و مدیر کل بازرسی و ارزیابی کیفیت خدمات هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران

سید مناف هاشمی

1346 (57 ساله)  دکترای برنامه‌ریزی شهری معاون شهردار تهران، معاون وزیر ورزش و جوانان، رئیس هیئت مدیره شرکت بهره‌ برداری مترو تهران، دبیرکل کمیته ملی المپیک

سید مهدی هاشمی

1342 ( 61 ساله) کارشناسی ارشد معماری معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران، معاون هماهنگی امور عمرانی وزیر کشور
محسن هاشمی بهرمانی

1340

(63 ساله) 

فوق لیسانس مکانیک  رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس‌ جمهور، ریاست هیئت‌ مدیره و مدیرعاملی شرکت مترو تهران، نایب‌ رئیس اتحادیه بین‌ المللی حمل و نقل عمومی در منطقهٔ خاورمیانه و شمال آفریقا، عضو شورای اسلامی شهر تهران 

 غلامرضا هوایی

 

دکترای مهندسی عمران با گرایش مهندسی سازه

مدیرکل مقررات ملی ساختمان وزارت راه و شهرسازی ، رئیس کمیته پدافند غیرعامل وزارت مسکن و شهرسازی

این جدول تکمیل خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • سید پاسخ

    نظر به اینکه آزموده رو آزمودن خطاست هر ۵ گزینه از این حیث ردشده بین مردم هستن از بین ۴۷ کاندید اعلامی قبلی طبق بررسی چند مورد نخبه علمی زیر ۵۰ سال هست که باید کار دست آن افراد باشد تا مجموعه وزارت چابکتر و بهنگام تر و دور از هرگونه باند بازی باشد.

  • کارشناس ریلی پاسخ

    اصطلاح خوبی نیست اما با این لیست واقعا یا قحط الرجال داریم و یا شایسته سالاری نداریم از این دو حالت خارج نیست یعنی بین این همه مدیر متخصص در کشور بازهم بایستی دست به دامان کسانی شد که سالها در این پست بوده و خروجی نداشته اند یا باید سراغ کسانی رفت که رزومه روشنی ندارند چطور ممکن است ما غیر از این افراد فرد متخصص متعهد نداشته باشیم نفرات بالای 60 سال بایستی بازنشیسته شده باشند تا امروز اینها دیگر انرژی تحول گرائی ندارند مغز آماده تحول ندارند واقعا چرا اینها صحنه سیاست را ول نمی کنند تا کشور با روح فکر و جسم جوان رشد کند دوره دوره هوش مصنوعی است و ما هچنان انتظار داریم که یک شخص 68 ساله برای ما تحول ایجاد کند.
    یک بار ریسک کنید و نفر جدید معرفی کنید قطعا پشیمان نخواهید شد

  • فقیه پاسخ

    سلام
    متاسفانه اصحاب زور و قدرت به گمنامهای توانمند میدان نمیدهند
    اقای حناچی چه کارنامه درخشانی دارند؟ حتی جسارت اعلام‌تخلفات مدیران اسبق را ندلشت..!!
    اقای پور سید اقایی دیکر زمان بازنشستگیست
    مشاور شوید و به جوانان فرصت دهید و جارا باز کنید
    اقای هاشمی امدن شما باعث سخت شدن کار رییس جمهور و جو سازی خواهد بود، خودت هم خسته ای و ماشاالله نوه دار شده ای، بگذار چابک شود وزارت راه، بگذار ایپده های جدید بیایند
    توانمندانی که کسی به انها فرصت ابراز وجود نداده بسیارند، اتفاقا مسئولان گذشته را نپذیرید زرا انها هم فرصتشان گذشته و هم قطعا لابی و پارتی داشته امد قبلا و حالا هم …..
    مخلص کلام
    با این فهرستها مردم را نومید نکنید
    چلچراغی را با انتخاب شما روشن کردند، با هر اشتباهتان چند لامپ ان کلا خاموش میشود
    اشتباه کنید دیگه کوتاه نمیان مردم

  • ناشناس پاسخ

    افرادی که رزومه خوبی نداشتند خروجی شان به شکل میدانی بد بوده و حتی با مردم و خبرنگاران با توهین و اهانت برخورد کردند تو این لیست چه می کنند ؟ مدیری که برای سال ها ، پست ارشدی مثل وزارت داشته و رسما گند زده جوری که اعتماد مردمی و سرمایه اجتماعی را هم آب کرده الان قراره بیاد و معجزه ایی تو سطح عملکرد و اخلاق و ادبش رخ بده ؟! چرا اینجوری هستین شماها ؟ چرا در کشور ما ، مدیرانی با کارنامه افتضاح ، ضعف شدید کاری و حتی برخوردهای بد ثبت شده ، بجای کنار رفتن ، ارتقای صندلی پیدا می کند ؟ کارنامه یکی مثل عباس آخوندی جوره داغونه که یک تنه می توانست باعث رای آوردن جلیلی بشه ! یا حناچی که فقط وقت شهر و مردم تهران را گرفت ، اکثریت این لیست نه تنها در حد وزیر شدن نیستند که حتی باید بازنشست اجباری بشن از امور سیاسی و اقتصادی .

    • سیر

      خادمی حتی برای شرکت ساخت هم بدرد نمی خورد

  • سید پاسخ

    بهترین رزومه اقای دکتر اخوندی است

  • عطار پاسخ

    آقای هوایی دبیر کمیته هوانوردی ستاد مرحوم رییسی در سال ۱۴۰۰ که بهمراه نخجوانی رییس ستاد انتخابات هوانوردی در سعادت اباد ستاد زده بودند و این دوره هم هر دو تا در ستاد جلیلی فعالیت میکردند را خوب آمدی!!! $$$$$

  • اکبر پاسخ

    دکتر هوائی نخبه دانشگاهی و یکی از با رزومه ترین کاندیدای وزارت است تحقیق کنید سوابق و کارنامه ایشان را
    این شخص تا کنون در هیچ مقطعی جناحی رفتار نکرده و همیشه به دور از حواشی دغدعه کار را داشتند از کارنامه درخشان وی پیداست.رئیس انجمن سازه ایران هست ایشان
    و من فعالیتهای وی را از نزدیک شاهدم چون به عنوان عضو انجمن در شهرستان سنندج فعالیت دارم.
    جوان هست و فرصت امتحان هم دارند.سوا بر ایشان افرادی دیگر نیز در لیست هستند که کارهای بزرگی انجام داده اند و حیف که بعضی افراد کامنتهای مغرضانه کار میکنند.
    امکان ندارد ۴۷گزینه همه کارنامه نداشته باشند
    پس ایکاش افراد را جناب رئیس جمهوردخود تحقیق میکردند و بعد معرفی به مجلس

  • حبیب اله دلگشا پاسخ

    بنده دکتر خیرااله خادمی را برای این پست مناسب میدانم
    ایشان تمام مراحل ارتقا خود را پیموده اند
    مدیر کل راه و شهر سازی استان خوزستان
    معاون عمرانی استان
    معاونت شرکت ساخت
    مدیر عامل شرکت ساخت
    در این راستا در تمام این پست ها موفق و خوشنام بوده و هستند انسان شریف و پر توان والبته وابسته به هیچ حزب سیاسی نیستند

  • ناشناس پاسخ

    باسلام
    حبیب سهرابی پارسا که نامشان در بین نامزد های وزارت راه و شهرسازی ذکر شده متولد ۱۳۵۷ و دارای مدرک دکتری معماری از دانشگاه تهران و عضو هیأت رئیسه گروه تخصصی معماری سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران و مدرس دانشگاه و ناظر شورای شهر در کمیته نمای شهرداری تهران و همچنین فعال در بخش خصوصی(دارای شرکت ساختمانی و معماری ) می باشند

  • جابر مرادی پاسخ

    با توجه به سوابق درخشان آقای پور سید آقایی شخصی لایق‌ترین و کارازموده تر وجود نداره