بازدید سایت : ۶۱۳۵۳
سایز ویدئو: 53.01M | مدت زمان: 00:02:34 | دانلود ویدئو

فیلم | عملیات اجرایی پل راه آهن بصره خرمشهر آغاز شد

عملیات اجرایی ساخت پل راه آهن خط خرمشهر به بصره در اروند رود شنبه باحضور سید میعاد صالحی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل راه آهن ایران در بصره عراق آغاز شد.

تین نیوز |

عملیات اجرایی ساخت پل راه آهن خط خرمشهر به بصره در اروند رود شنبه با حضور سید میعاد صالحی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل راه آهن ایران در بصره عراق آغاز شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، مدیر عامل راه آهن در سفر به شهر بصره عراق گفت: طرح ریلی شلمچه بصره پروژه ای راهبردی است که با آغاز شمع کوبی این پل اتفاق مهمی جهت شروع عملیات اجرایی آن آغاز شد.

سید میعاد صالحی افزود: پل بزرگ و متحرک با قابلیت کشتیرانی این مسیر ریلی توسط مهندسان ایرانی بر روی اروندرود (شط العرب) به طول ۷۰۰ متر و عرض ۱۲.۵ متر احداث خواهد شد که در آن ۱۷ پایه و ۱۸۳ شمع ایجاد خواهد شد.

صالحی افزود: پل بزرگ و متحرک این مسیر ریلی خرمشهر به بصره توسط مهندسان ایرانی بر روی اروندرود (شط العرب) طراحی و احداث خواهد شد.

عملیات اجرایی احداث خط ریلی شلمچه بصره شهریور ماه سال گذشته با حضور محمد مخبر معاون اول رییس جمهور ایران و محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق آغاز شد

احداث این خط ریلی که ۳۲ کیلومتر طول دارد این طرح با هدف سفر ریلی با رفاه بالا و ارزان برای زائران ایرانی به کربلا و زائران عراقی به مشهد مقدس احداث می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • کارشناس ریلی

    باسلام
    باید برای این کار به میعاد صالحی تبریگ گفت واقعا، چون کار سختی را شروع کرده اما بهتر بود در این ایام تبلیغ نمی کرد مهندسان با تجربه می دانند که شمع کوبی ابتدای مسیر راحترین بخش کار است اصل کار ایجاد پایه های داخل اب است که باید با تکنولوژی تزریق بتن در آب انجام شود(آنهم در رودخانه ای پر آب) ای کاش به اونجا می رسید بعد تبلیغ می کرد البته شاید عمرش به اونجا قد نده این شمع کوبیدن ها اونهم در خشکی کار ساده پروژه است حالا قسمت بازشوی پل بماند که اصل پروژه است کلا این آخر کار دولت سیزدهم دوستان همه چیز را دارند رسانه ای میکنند تا کار را برای دولت بعدی سخت کنند حتی موارد بسیار پیش پا افتاده را بزرگ جلوه می دهند.