◄ معرفی سامانه ۵۱۴۹ ؛ سامانه صدای مسافر راه آهن جمهوری اسلامی ایران
سامانه اطلاع رسانی پاسخگویی به شکایات راه آهن جمهوری اسلامی ایران به عنوان مرکز ارتباط مردمی در تمامی ساعات شبانه روز با خط ویژه تلفنی 5149-021 در سراسر کشور پاسخگوی مشتریان و هموطنان است.
سامانه اطلاع رسانی پاسخگویی به شکایات راه آهن جمهوری اسلامی ایران به عنوان مرکز ارتباط مردمی در تمامی ساعات شبانه روز با خط ویژه تلفنی 5149-021 در سراسر کشور پاسخگوی مشتریان و هموطنان است.
به گزارش تین نیوز، این سامانه جهت ارائه اطلاعات به مسافرین در مورد برنامه حرکت قطارها ، مراکز فروش بلیت، تعرفه و قوانین استرداد بلیط قطار، حمل خودرو و توشه، بلیت بین المللی و اینترنتی، معرفی ایستگاه های قطار و موقعیت جغرافیایی قطارهای در حال سیر و مشخصات قطار ها، پیگیری مشکلات مسافرین در هر لحظه از سفر و همچنین ثبت درخواست های مردمی (شکایت، پیشنهاد، انتقاد و تقدیر) در مورد قطارها، آژانس ها، ایستگاه ها، بلیت و مامورین بوسیله تلفن، پیامک و ایمیل و پاسخگویی به آنها راه اندازی گردیده است و به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به مسافرین است.
همچنین متقاضیان محترم پس از ورود به سامانه خدمات تلفن گویا می توانند از طریق اطلاعات گویا، فاکس و کارشناسان سامانه ؛ از خدمات این سامانه استفاده کنند.
◄ نمایش آنلاین موقعیت قطارهای باری و مسافری
خسارت تاخیر قطار چقدر است؟
لیست خدمات سامانه صدای مسافر شرکت راه آهن
- پیش فروش بلیت قطارها
- برنامه حرکت قطارها
- قیمت و موجودی بلیت
- مشخصات انواع قطار
- مدت زمان سیر
- موقعیت قطار
- استعلام ورود قطار به ایستگاه
- ثبت انتقادات، پیشنهادات و شکایات مردمی
باسلام کمکهای اولیه بگذارید چون افراد مسن با قطار سفر میکنند من مسافر قطار مشهد اصفهان بودم مادرم فشار ش بالا رفت خواهشمندم امدادگر بگذارید وحزینه رااز مسافران دریافت کنید ممنونم
برای فردا دوبلیط میخوام
سلام بد نیس یه رسیدگی به قطارها ی شش تخت بشه وقتی تو یه ۸ نفر جا میدن و یه ریال اگه از پول بلیط کم باشه که بلیط صادر نمیشه ولی چرا دونفر باید اضافه بشه وکارشناس پیگیر میشه کاری نمیکنه . واقعامتاسفیم از این بی قانونها و توهین های که مسئولین قطار میکنن
با سلام
واقعا وضعیت توزیع بلیط قطار افتضاح هستش
ما یه کوپه میخوایم بگیریم نیست تو سایتا ولی اکثر این مسافرتی ها زنگ میزنیم دارن ولی چند برابر قیمت دارن میفروشن
خواهشا یا یه فکری به حال این وضعیت بکنید یا مدیریت رو عوض کنید تا یه آدم خبره بتونه بیاد تا یه خاکی بر سر کنه با این وضعیت نابه سامان توزیع بلیط قطار
اون مسئول شیفت ایستگاه راه اهن تهران خیلی بیجا میکنه که توهین و هتک احترام میکنه
با صدای بلند بدون هیچ دلیلی سر مسافر داد میکشه
کدوم مدیری همچین اختیاری بهش داده که بی احترامی کنه به ارباب رجوع؟؟