◄ تبلیغات بالیودی ایر ایندیا، پنجره ای رو به آینده + فیلم
ظاهر جدید، شکل نمادین پنجره هندی را که در طول تاریخ توسط ایر ایندیا استفاده می شد، به یک قاب پنجره طلایی تبدیل می کند که در سیستم طراحی برند جدید مرکزیت دارد و نمادی از "پنجره ی آینده" است.
ایرایندیا، شرکت هواپیمایی متعلق به گروه تاتا است. این شرکت هواپیمایی از هویت و برند جدید خود برای طراحی بر روی هواپیما ها رونمایی کرد. این لوگو پنجره ای به روی آینده است که مسافران و خدمه پرواز را مخاطب قرار می دهد.
به گزارش تین نیوز، ظاهر جدید، شکل نمادین پنجره هندی را که در طول تاریخ توسط ایر ایندیا استفاده می شد، به یک قاب پنجره طلایی تبدیل می کند که در سیستم طراحی برند جدید مرکزیت دارد و نمادی از "پنجره ی آینده" است.
رنگ بندی هواپیماهای جدید ایر ایندیا دارای پالتی از رنگ های برجسته قرمز تیره، بادمجانی و طلایی و الهام گرفته از چاکرا است. همچنین دارای فونت سفارشی جدید و قابل توجه «Air India Sans» است که اعتماد به نفس را با گرما تلفیق می کند تا Air India را به عنوان ممتاز، فراگیر و در دسترس قرار دهد.
◄ هواپیماهای مسافربری زیبای ایر ایندیا که چشم را خیره می کند + فیلم
در همین راستا ایر ایندیا فیلم تبلیغاتی منتشر کرده است که گذشته و آینده هند را از دریچه این پنجره می توان دید: