بازدید سایت : ۵۹۳۴۳
رپرتاژ آگهی؛

◄ راهنمای کامل خرید اقساطی از فروشگاه تکنولایف

تکنولایف به عنوان یکی از معتبرترین فروشگاه های آنلاین و حضوری در زمینه فروش انواع لوازم الکتریکی و دیجیتال و لوازم جانبی آن ها، محصولات خود را به صورت قسطی نیز به فروش می رساند.

راهنمای کامل خرید اقساطی از فروشگاه تکنولایف
تین نیوز

تکنولایف به عنوان یکی از معتبرترین فروشگاه های آنلاین و حضوری در زمینه فروش انواع لوازم الکتریکی و دیجیتال و لوازم جانبی آن ها، محصولات خود را به صورت قسطی نیز به فروش می رساند. این مجموعه به کمک پلتفرم های ازکی وام، ایزی پی و بالن شرایطی مهیا کرده تا محصولاتی مانند گوشی تلفن، لپ تاپ، دوربین عکاسی و.. را بدون نیاز به پیش پرداخت و در اقساط 12 تا 24 ماهه خریداری کنید. در ادامه آموزش می دهیم که چگونه با کد تخفیف تکنولایف و شرایط خرید اقساطی آن به صرفه ترین خرید را بدون دغدغه پرداخت هزینه بالا به ثبت برسانید.

مراحل خرید قسطی از تکنولایف

در این بخش به مراحل خرید اقساطی محصولات از تکنولایف می پردازیم. به نقل از سایت تکنولایف: "فرقی نمی کند که در پی خرید اقساطی گوشی سامسونگ باشید یا شیائومی و یا هر برند دیگری، برای خرید گوشی اقساطی باید ابتدا اعتبار لازم را از تأمین کننده اعتبار دریافت کنید و سپس تا سقف مجاز از سایت تکنولایف خرید خود را انجام دهید. بسته به تأمین کننده وام مبلغ آن می تواند متفاوت باشد و برای اطلاع از این موضوع باید به سایت مربوطه مراجعه کنید."

با توجه به این موضوع مراحل اصلی دریافت وام باید با توجه به سیاست های پلتفرم وام دهنده بررسی شود. با توجه به این که مراحل ثبت نام و خرید هر یک از این پلتفرم ها متفاوت است، در ادامه نحوه دریافت اعتبار از هر یک را به طور مستقل بررسی خواهیم کرد.

تکنولایف

خرید قسطی از تکنولایف با ازکی وام

در صورتی که گزینه ازکی وام را انتخاب کنید می توانید بدون ضامن و کاملا آنلاین اعتبار خرید مدنظر خود را دریافت کرده و خریدتان را ثبت کنید. در حال حاضر وام های ازکی تا سقف 50 میلیون تومان و در اقساط 12 و 18 ماهه قابل دریافت هستند. سود دریافتی نیز 23 درصد بوده و با بانک گردشگری همکاری انجام می شود. مراحل خرید اعتباری با ازکی وام به شرح زیر است:

  • ثبت نام در ازکی وام و ثبت درخواست اعتبار

  • اعتبارسنجی و بارگذاری مدارک و اعلام نتیجه از طریق تماس یا پیامک

  • تحویل مدارک فیزیکی (تحویل به نماینده در تهران و کرج یا ارسال پستی در سایر استان ها)

  • افزایش اعتبار از طریق کیف پول ازکی وام و انجام خرید

 

خرید اعتباری از تکنولایف با ایزی پی

با همکاری این پلتفرم شما با ارائه چک، سفته یا رمزارز به عنوان ضمانت می توانید تنها با 2 درصد سود تا سقف 50 میلیون اعتبار خرید دریافت و در 12 تا 18 ماه بازگردانید. در ادامه مراحل دریافت اعتبار را مشاهده می کنید:

  • ثبت نام و عقد قرارداد با ایزی پی

  • ارجاع به سیستم اعتبارسنجی

  • تایید نهایی و تخصیص اعتبار برای خرید

 

خرید اقساطی از تکنولایف با بالون

بالون اعتبار مدنظر شما را بدون ضامن و به صورت آنلاین همراه با دریافت چک واریز خواهد کرد. یک نکته قابل توجه درباره این مجموعه، امکان تعیین اقساط بین 6 تا 24 است. این سرویس به سامانه بلوبانک سامان متصل بوده و 22 درصد سود می گیرد. در ادامه مراحل دریافت اعتبار از بالون را بررسی می کنیم:

  • انتخاب مبلغ و شرایط بازپرداخت (میزان وام تابعی از درآمد و هزینه های شماست)

  • ثبت نام و تکمیل اطلاعات مورد نیاز (مدرک شغلی مانند فیش حقوقی یا پروانه کسب)

  • احراز هویت و اعتبارسنجی مدارک

  • بارگذاری تصویر چک و ثبت صیاد

  • دریافت اعتبار و خرید

نکاتی برای خرید از تکنولایف با اعتبار وام

پس از گذراندن موفق مراحل ذکر شده در هر یک از پلتفرم ها اعتباری به کیف پول شما اضافه می شود که می توانید با کمک آن از تکنولایف خرید کنید. این که چه محصولی و چه برندی را انتخاب می کنید تفاوتی نخواهد داشت. لازم به ذکر است که اگر محصول مدنظر شما قیمتی بالاتر از اعتبار وام شما داشت، لازم است تفاوت آن را به صورت نقدی پرداخت کنید و تنها اعتبار وام شما برایتان با توجه به قوانین و اصول وام دهنده قسط بندی خواهد شد.

دیجی کالا؛ خرید قسطی و تخفیف دار

مجموعه بزرگ دیجی کالا نیز یکی از منابع معتبر برای خریداری محصولات دیجیتالی مختلف است. در این مجموعه کاربران با انواع کد تخفیف مانند کد تخفیف دیجی کالا بالای 400 تومان می توانند خرید به صرفه ای را تجربه کنند اما با این وجود ممکن است خرید اقلامی مانند لپ تاپ یا گوشی همراه با تخفیف نیز مقدور نباشد.

به نقل از وبلاگ دیجی کالا: "دیجی کالا به لطف دیجی پی، سیستمی را راه اندازی کرده که به شما اجازه ی خرید اعتیاری بدون نیاز به چک، سفته و ضامن را می دهد. با این طرح شما حتی نیازی به دریافت وام هم ندارید چون کالا را می خرید و از یک ماه بعد هزینه اش را پرداخت می کنید."

این سیستم بیشتر طرحی برای خرید و پرداخت هزینه آن با فاصله زمانی است و تا سقف 30 میلیون تومان اعتبار در اختیار مشتریان قرار می دهد.

خرید قسطی

 

جمع بندی

خرید آنلاین به روش های مختلفی تهیه محصولات مختلف به خصوص کالاهای گران قیمت را برای عموم آسان کرده است. کد تخفیف یکی از محبوب ترین روش ها برای کاهش هزینه ها است اما به کمک طرح های وام آنلاین می توان اعتباری از چند میلیون تا 100 میلیون را به صورت آنلاین و با کمترین دردسر دریافت کرد و تمامی مایحتاج خود را تهیه نمود. برای دریافت کد تخفیف ها به سایت موپُن (www.mopon.ir) و شرایط دریافت وام جهت خرید اقساطی به فروشگاه مدنظر خود مراجعه نمایید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.