بازدید سایت : ۳۳۴۶۵

۲۳۹ نجات یافته در سواحل مازندران

تعداد ناجیان مستقر در ۵۵۰ نقطه سواحل استان،۱۲۸۰ نفر است که در دو شیفت صبح و عصر همکاری می کنند. همچنین ۱۰۷نفر امدادگر هلال احمر به طور مستمر به همراه اورژانس و تجهیزات دیگر در سواحل استان فعالیت دارند.

۲۳۹ نجات یافته در سواحل مازندران
تین نیوز |

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با بیان اینکه تا دیروز۲۳۹ نفر در سواحل استان نجات یافته ثبت شده است، گفت: تعداد ناجیان مستقر در ۵۵۰ نقطه سواحل استان،۱۲۸۰ نفر است که در دو شیفت صبح و عصر همکاری می کنند. همچنین ۱۰۷نفر امدادگر هلال احمر به طور مستمر به همراه اورژانس و تجهیزات دیگر در سواحل استان فعالیت دارند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، قاسم عزیززاده گرجی در جلسه شورای اداری استان ضمن تسلیت به مناسبت ایام عزاداری سالار و سرورشهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و گرامیداشت یاد و نام شهدا به ویژه شهدای خدمت و سیدالشهدای خدمت حضرت آیت الله رئیسی اظهار کرد: مردم دیار علویان با احساس مسئولیت و صیانت از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی، گام موثری برای شکوه و عظمت و اقتدار ایران اسلامی برداشته اند.

وی گفت: ۵۲.۱۹ درصد مردم مازندران در انتخابات مشارکت داشتند.

عزیززاده گرجی به ساماندهی دریا اشاره کرد و افزود: دریا در قبل از دولت سیزدهم با مشکلات زیادی همراه بود و آمار و ارقام غریق و بدهی به ناجیان غریق در دولت های پیشین برکسی پوشیده نیست.

وی با بیان اینکه آمار غریق در سال ۱۴۰۱در مدت زمان مشابه ۱۱نفر، در۱۴۰۲هشت نفر و در سال ۱۴۰۳تا قبل از اجرای طرح یک نفر در بابلسر غریق داشتیم، گفت: این آمار نشان از شکل گیری ستاد ساماندهی سواحل در استان و شهرستان ها و تامین امکانات و تجهیزات و تخصیص اعتبارات نسبت به دستگاه های مسئول در امر ساحل، دستگاه های فرهنگی فعال در سواحل و پرداخت دستمزد و بیمه ناجیان غریق استان بصورت ماهانه دارد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با بیان اینکه تا دیروز ۲۳۹ نفر در سواحل استان نجات یافته ثبت شده است، افزود: تعداد ناحیان مستقر در ۵۵۰ نقطه سواحل استان،۱۲۸۰ نفر است که در دو شیفت صبح و عصر همکاری می کنند. همچنین ۱۰۷نفر امدادگر هلال احمر به طور مستمر به همراه اورژانس و تجهیزات دیگر در سواحل استان فعالیت دارند.

این مسئول از فعالیت ۳۵گروه فرهنگی در سواحل دریای استان خبر داد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.