◄ فیلم| بی توجهی به ابتدایی ترین نیازهای رانندگان در پایانه ها و پارکینگ ها
رانندگان ناوگان سنگین می گویند با وجود این که در پایانه همدان حمام برای استفاده رانندگان ساخته شده اما طی چند سال گذشته در آن قفل بوده و امکان استفاده از آن فراهم نبوده است.
رانندگان ناوگان سنگین می گویند با وجود این که در پایانه همدان حمام برای استفاده رانندگان ساخته شده اما طی چند سال گذشته در آن قفل بوده و امکان استفاده از آن فراهم نبوده است.
به گزارش تین نیوز، به گفته رانندگان، عدم استفاده از این حمام موجب شده است بخشی از آن کپک بزند و در آستانه خرابی قرار گیرد.
رانندگان می گویند اخیرا پس از مراجعه به مدیریت پایانه همدان، خواستار استفاده از آن شده اند که با این درخواست موافقت و در حمام پس از سال ها باز شده است.
رانندگان این پرسش را مطرح می کنند که چرا امکان استفاده از این حمام با وجود گذشت چند سال از ساخت آن برای رانندگان فراهم نبوده و دلیل بی توجهی به نیازهای ابتدایی رانندگان چیست؟
فیلم پیوست را ببینید:
از راننده بدبختتر خودشه!
چون کسانی که پیگیر حق رانندگان هستندو یا در سمت مدیریت پایانه.ها قرار گرفتهاند ، هیج اطلاعی از مشکلات رانندگان ندارند و یا اصلا توی عمرشون حتی پا در رکاب یک ماشین سنگین نگذاشتهاند که بفهمند راننده در شهر غریب و با عدم امکانات ، روز و شب در بیابان با چه مشکلاتی مواجه میشه!
یک مشت آدم بیعار و مفتخور که فقط برای رانت و حقوق رفتن و مسئولیت قبول کردند
باسلام
در ضوابط تاسیس شرکتهای حمل و نقل کالا که در حال حاضر نیز به قوت خود باقی است ساخت نمازخانه،ساخت استراحتگاه،سرویس بهداشتی وحمام از بدیهیات و از لوازم ابزار اجباری برای دریافت پروانه فعالیت این شرکت هاست .
وقتی سازمان محترم راهداری در طرح خودگردان پایانه های عمومی بار از وظایف حاکمیتی اش فاصله میگیرد وفقط با نگاه اقتصادی و درآمد زایی فعالیت های خود به موضوع ورود میکند ،ووقتی هر غرفه آنجا را به قیمت های روز کارشناسی برای افتتاح دفتر باربری اجاره های آنچنانی دریافت میکند و علاوه براین هم خودش را در صدور بارنامه ها سهیم میداند واز شرکتها علاوه بر اجاره ثابت ماهانه نیم درصد مبلغ بارنامه را بعنوان اجاره محل مطالبه میکند آنوقت باید از متولی دولتی حمل ونقل به چه کسی شکایت برد؟!
کسی از سازمان راهداری نمیپرسد مگر شما هم در پایانه های عمومی همانطوری که پایانه خصوصی را مکلف میکنید امکانات اولیه نیاز رانندگان را (برای دریافت پروانه فعالیت) برآورده کنند آنگاه چرا خودتان را مکلف به تامین همین امکانات اولیه برای رانندگان در پایانه دولتی نمیدانید؟!
از همه بدتر وقتی در موضوع نگهداری پایانه های عمومی یعنی تعمیر و نگهداری و بروز رسانی امکانات وحفظ بیت المال این امر را بجای مناقصه در ماهیت به (مزایده) میگذارند و بهره بردار بجای اینکه برای نگهداری پایانه عمومی مبلغی را مطالبه کند حاضر است یک چیزی راهم به سازمان بپردازد آنوقت میشود همین بساط
هیچکس هیچ اعتراضی ندارد ،راننده عادت کرده است . در کثیف ترین نقاط وغیره بهداشتی ترین محل رفع حاجت کند و سرویس های بهداشتی و حمام ها واستراحتگاهها هم بعنوان اموال عمومی وبیت المال بسرعت درحال نابودی باشند .
وضعیت پایانه های دولتی بزودی به سرنوشت کشورهای آسیای میانه که قبل از فرو پاشی اتحاد جماهیر شوروی به ده کوره های مخروبه و غیر قابل کنترل درآمده بودند دچار خواهد گردید .
باز هم میگوییم ، مدیران ارشد بخش حمل ونقل کالای جاده ای درکشور همت کنید راه را برای تشکیل صندوق ذخیره و حمایت رانندگان بخش حمل کالا با کنید وبا تشکیل این صندوق با رعایت اصل ۴۴این پایانه ها را به این صندوق واگذار کنید .با مشارکت بانکهای تخصصی این اموال دولتی را به قیمت کارشناسی به صاحبان اصلی آن واگذار کنید واز محل صدور بیش از سی میلیون بارنامه درسال پول آن را به خزانه بازگردانید
بیت المال است ،برای حفظ آن کوتاهی نکنید
باسلام کدام یک از مدیران حمل و نقلی و انجمنها سرد و گرم جاده رو چشیدن تا درک کنند رانندگان رو