بازدید سایت : ۶۴۱۰۰

◄ شکایت آهن فروشان از انجمن کامیونداران + سند

اتحادیه دفاتر فروش آهن اصفهان، در نامه ای به مدیر بازرسی اتاق اصناف مرکز استان اصفهان خواستار رسیدگی به اقدام انجمن کامیونداران این استان شد.

شکایت آهن فروشان از انجمن کامیونداران + سند
تین نیوز |

اتحادیه دفاتر فروش آهن اصفهان، در نامه ای به مدیر بازرسی اتاق اصناف مرکز استان اصفهان خواستار رسیدگی به اقدام انجمن کامیونداران این استان شد.

به گزارش تین نیوز، در نامه ای که تصویر آن در ادامه پیوست است از شواکیه کتبی و تلفنی تعدادی از اعضای این اتحادیه سخن به میان آمده که در زمینه فروش و انبارداری آهن آلات به صورت عمده و خرده فروشی مشغول به فعالیت هستند.

خبرهای پربازدید امروز را بخوانید:

◄ سهمیه لاستیک دولتی برای رانندگان اتوبوس و سواری کرایه بین شهری؟

◄ چرا کرایه حمل و نقل بار ثابت ماند؟/ شاخص تن کیلومتر چه زمانی بروزرسانی می شود؟

فروش تریلی چینی پرقدرت با پیش پرداخت 2 میلیارد و 750 میلیونی و تحویل فوری

بر اساس آن چه در این نامه آمده، این افراد نسبت به فعالیت یک گروه از انجمن کامیونداران شکایت دارند که خود را نماینده کامیونداران اصفهان و دارای حکم دادستانی معرفی می نمایند.

اعضای اتحادیه دفاتر فروش آهن آلات اصفهان همچنین در نامه به اتاق اصناف مدعی شده اند که اعضای انجمن کامیونداران مانع کسب و کار آنان شده و از حمل و بارگیری آهن آلات ممانعت به عمل می آورند و مدعی پلمب انبارها هستند.

به گفته اعضای اتحادیه دفاتر فروش آهن آلات اصفهان، این اقدام نمایندگان انجمن کامیونداران خلاف قانون تسهیل مجوزهاست و به همین دلیل خواستار رسیدگی بازرسی اتاق اصناف به آن شده اند.

اتاق اصناف

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • م کریمی پاسخ

    با سلام
    انباردارها با حمل خودسرانه کالاها حقوق دولتی و باربریها را ضایع می‌کنند و با کم کردن تعرفه های قانونی در بارنامه ها باعث هرج و مرج در مبالغ کدابه ها شده اند

  • مرتضی پاسخ

    فکر کنم طرف اهن آلات فروشی داره بعد خودش کامیون میگره و بارنامه نمیزنه اما کرایه رو از خریدار اهن میگیره

  • سلام پاسخ

    هزینه های نگهداری خودرو سر به فلک کشیده چه برسه به ماشین سنگین شما خودتون یک پراید رو نمیتونید نگه دارید چه توقع از کامیون دار ها دارید قطعات همه تقلبی و بی کیفیت دستمزد تعمیر همه بالا لاتستیک هم که گیر نمیاد راننده مجانی میخواید راننده از جیب خودش تعمیر کنه برای شما من خودم یک پیکان دارم از نگهداریش عاجزم والله ماشین سنگین هم ندارم مملکت از ریشه خرابه هرکسی ساز خودشو میزنه همه هم توقع چند ده برابر سود دارند

  • انجمن کامیون‌داران اصفهان بار رو فقط برای خودش میخاد و از حمل بار آزاد آهن فروشها با کمک دادستانی جلوگیری می‌کنند.و به اسم هرج و مرج در کرایه در حمل آهن ایجاد انحصار کرده اند.ودر استان‌های دیگر بدون خواب اقدام به بارگیری می‌کنند مثل سنگان .الان راننده اصفهانی با ثبت نوبت چون بومی محسوب می‌شود تایم استراحت را در نوبت سپری می‌کند ولی راننده خراسانی در شهر غریب باید ۳ روز بخوابد.ولی راننده اصفهانی در سنگان بدون لحظه ای معطلی بارگیری می‌کند و راننده خراسانی در دو سر بار مجبور به ۳ روز توقف میشو.یک طرف که محل زندگی هست و استراحت و یک طرف برای نوبت.و نوبت گیری هم بر خلاف تمام کشور منوط به حضور ماشین در اصفهان هست.و اینکار باع ث شده که انبار دار بار را بخرد و کرایه ۲۰ تومانی را بکند ۱۲ تومن بخاطر نگرفتن نوبت و ۸ تومن از کرایه سود کند و آهن را هم با سود بدهد.و دادستان بجایی که جلوی انبار و باربری را بگیرد جلوی کارت هوشمند راننده را می‌گیرد با اینکه منافع اینکار هم در اصفهان مانده است.اینکار بومی گرایی مطلق هست پاسخ

    انجمن کامیون‌داران اصفهان بار رو فقط برای خودش میخاد و از حمل بار آزاد آهن فروشها با کمک دادستانی جلوگیری می‌کنند.و به اسم هرج و مرج در کرایه در حمل آهن ایجاد انحصار کرده اند.ودر استان‌های دیگر بدون خواب اقدام به بارگیری می‌کنند مثل سنگان .الان راننده اصفهانی با ثبت نوبت چون بومی محسوب می‌شود تایم استراحت را در نوبت سپری می‌کند ولی راننده خراسانی در شهر غریب باید ۳ روز بخوابد.ولی راننده اصفهانی در سنگان بدون لحظه ای معطلی بارگیری می‌کند و راننده خراسانی در دو سر بار مجبور به ۳ روز توقف میشو.یک طرف که محل زندگی هست و استراحت و یک طرف برای نوبت.و نوبت گیری هم بر خلاف تمام کشور منوط به حضور ماشین در اصفهان هست.و اینکار باع ث شده که انبار دار بار را بخرد و کرایه ۲۰ تومانی را بکند ۱۲ تومن بخاطر نگرفتن نوبت و ۸ تومن از کرایه سود کند و آهن را هم با سود بدهد.و دادستان بجایی که جلوی انبار و باربری را بگیرد جلوی کارت هوشمند راننده را می‌گیرد با اینکه منافع اینکار هم در اصفهان مانده است.اینکار بومی گرایی مطلق هست

  • سید امیر محمودی پاسخ

    من بعنوان یک راننده پایه یکم و مالک یک دستگاه کشنده نفتکش بصورت شبانه‌روزی درجاده های کشور حمل فرآورده های نفتی راعهده دارم ولی متاسفانه اینقدر قیمت لوازم یدکی و لاستیک و روغن و هزینه های جاری ازقبیل بیمه بدنه و شخص ثالث و غیره افزایش پیدا کرده و سرسام‌آور شده که دیگه داریم بسمت ورشکستگی و بدهکارشدن پیش می‌رویم آخر مگه درآمد یک کامیون دار چقدره که ازسال گذشته تا کنون در تمام زمینه ها ما 300 درصد تورم داشته ایم ترابخدا فکری به حال این قشر مظلوم جامعه بکنید و بداد دل ما برسید ونجات مان دهید ازامسال ما یک ریال افزایش کرایه دربخش حمل و نقل فرآورده‌های نفتی نداشتیم وبارنامه های وزرات راهی 350 درصد افزایش یافته است

  • سعید پاسخ

    اصلا به انبار چه ربطی داره که دخالت می‌کنه تو کار کامیوندار و انجمن این مدت به اندازه کافی بار بدون نوبت ۳۰ تنی با کرایه نصف قیمت تعرفه بار کردید
    خطاب به اون دوست راننده که میگه چرا هوشمند. راننده را قفل میکنند آقای عزیز وقتی شما بار مفتی بار میکنی با کرایه نصف قیمت حقته که هوشمندتو قفل کنن

  • محمد پاسخ

    مملکت آنقدر بی صاحب شده که هرکسی دم از قانون دروغی میزنه،از دزدی وکلاهبردای و فساد خودشون چیزی نمیگن ومیان به کامیون دار محترم افترا میزنن.

  • ناشناس پاسخ

    خوب کامیون دارها تقصیری ندارند چرا که آهن فروشان دلشون میخاد مفت بارشون حمل بشه اینم که شدنی نیست

  • یوسف نجفی پاسخ

    کجا با این همه عوارضی که دریافت میکنند عملکرد دارند باید خودشان را بیاورند در جاده ها ولی متاسفانه فقط از هواپیما میبینند که داغونی جاده رو نمیتوانند تشخیص دهند و یا گزارش های دروغین کارکنان راه و ترابری که خودشان انجام وظیفه نکنند و یا بنفع پیمانکاران که زد و بند میکنند گزارش میشود بیاییند و از نزدیک ببند که جاده طالمی دیگر در کشور نداریم و با این هزینه های بالا قادر به جبرانش نیست

  • رضا پاسخ

    چون نمیتونن بار بالای ۲۲ تن حمل کنند و اگه حمل کنند زور میاد که کرایه بیشتر بدن شکایت کردند
    انجمن رانندگان اصفهان هیچ ترسی ندارند و با قدرت به سیستم حمل و اعلان بار ادامه میده

  • ناشناس پاسخ

    کامیون دار شده درخت میوه بی صاحب هرکه به هر روشی که تیغش کار کنه از اون میکنه

  • مجید پاسخ

    اصفهانی ها به گوش وهوش باشید منظورشان را میدانید کیست