بازدید سایت : ۵۳۱۴۷
سایز ویدئو: 2.17M | مدت زمان: 00:02:25 | دانلود ویدئو

◄ پرداخت یارانه چند میلیارد دلاری به شرکت های هواپیمایی از جیب مردم؛ از سوخت تا قطعات و خدمات

چرا از قشر ضعیف جامعه پول می گیرید و به شرکت های هواپیمایی خدمات فرودگاهی ارایه می کنید؟ چرا قطعات به آنها می دهید و یا هواپیما را با ارزهایی که قیمت پایین دارند.

تین نیوز |

 رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی گفت: چرا با وجود ادعای سه برابر شدن ناوگان هوایی، در بخش حمل و نقل هوایی مشکل داریم؟

به گزارش تین نیوز، حرمت الله رفیعی افزود: یکی از دلایلی که برای گران کردن نرخ بلیت هواپیما این است که قشر مرفه از آن استفاده می کنند؟ که اگرچه این موضوع را قبول ندارم اما اگر معتقدید قشر مرفه از جامعه از هواپیما استفاده می کند چرا از قشر ۹۰ درصدی غیر مرفه پول می گیرید و سوبسید سوخت هواپیماها را پرداخت می کنید؟

وی اظهار کرد: چرا از قشر ضعیف جامعه پول می گیرید و به شرکت های هواپیمایی خدمات فرودگاهی ارایه می کنید؟ چرا قطعات به آنها می دهید و یا هواپیما را با ارزهایی که قیمت پایین دارند.

به گفته رفیعی سالیانه بالغ بر ۴ میلیارد دلار هزینه سالیانه هزینه یارانه های سوخت است که به شرکت های هواپیمایی از جیب مردم پرداخت می شود. 

وی افزود: با وجود دریافت این میزان یارانه به محض فرا رسیدن مناسبت های مذهبی، وقتی همین قشر می خواهند مثلا به حرم امام رضا بروند با افزایش چند برابری قیمت بلیط هواپیما مواجه می شوند. 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • جوانان وطن پاسخ

    سلام به هر شخصی که این پیام را می‌بیند.
    به نظر می‌رسد نظام اداری کشور درگیر عقاید کاری و پیش برد قوانین قدیمی میباشد، این موضوع بی ربط با دعوت به کار افراد بازنشسته یا از کار افتاده به صورت مشاور یا قراردادی در کل صنعت هوانوردی و زور گویی نیست.
    متاسفانه صنعت پیر هواپیمایی ایران با این روش پیش به سوی سانحه و بعضا تعطیلی خواهد رفت.
    کاملا درست است که یک فرد با تجربه ی ۳۰ سال یا بیشتر در این صنعت با توان فراوان اقدام به گذران امور نموده ، اما ماهسل ۳۰ سال خدمت ایشان باعث ارتقاء صنعت نشده است و فقط دریافت پاداش و حقوق نجومی موجب بقا و ماندن این افراد در صنعت هوانوردی شده که این موضوع موجب از بین رفتن بازار کار و همچنین پنهان ماندن جوانان نخبه و فعال و جویای نام که با دید و نگرش بروز و استفاده از قوانین جدید می‌توانند موجب نجات صنعت باشند، گردیده است.
    *خواهشمندیم این موضوع را رسیدگی نمایید که شاهد حضور جوانان و نخبگان کشور عزیزم ایران باشیم تا بتوانند وارد بازار کار که موجب تشکیل خانواده و فرزند آوری و درآمد ماهانه و تقویت اصولی صنعت باشند.*