خسارت میلیاردی اتوبوسرانی اصفهان
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: سال گذشته به صورت میانگین ۱۶ درصد مسافران کارت نزدند که این موضوع، موجب ضرر دو میلیارد تومانی این شرکت شده است.
سید عباس روحانی با اشاره به ضرر این شرکت از کارت نزدن شهروندان اظهار کرد: بر اساس برآوردهای انجام شده در آمارگیری از خطوط توسط مدیریت برنامه ریزی، سال گذشته به صورت میانگین ۱۶ درصد مسافران کارت نزدند که ضرر دو میلیارد تومانی ناشی از آن متوجه شرکت واحد اتوبوسرانی شده است.
به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، روحانی افزود: در آینده نزدیک تمام سیستم های QR cod سیستم پرداخت الکترونیک فعال خواهد شد و شهروندانی که اصفهان کارت ندارند، می توانند از این طریق کرایه خود را پرداخت کنند.
◄ نمایشگاه ریلی 1402؛ امیدواری بخش خصوصی به همراهی برادر بزرگ
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه خاطرنشان کرد: بر اساس مطالعات طرح جامع شبکه حمل ونقل همگانی شهر اصفهان که با همکاری دانشگاه صنعتی انجام شده است، در نصف جهان ۱۱ خط اتوبوس تندرو پیش بینی شده که تاکنون چهار خط آن به بهره برداری رسیده است.
وی افزود: با توجه به اینکه اجرای خطوط BRT نیازمند برنامه ریزی دقیق ، ناوگان ویژه انبوه بر و احداث ایستگاه های خاص است، اجرای آن به صورت تدریجی و پس از طی مراحل طراحی تصویب و تأمین اقدام می شود و در آینده نزدیک شاهد افزایش این خطوط خواهیم بود؛ هم اکنون نیز خط ۵ در حال طی مراحل تصویب قرار دارد.
روحانی تاکید کرد: اتوبوسرانی اصفهان همگام با سایر بخش های استان با توجه به تغییرات ساعت کار اقدام به تغییر ساعت کاری خود در شیفت صبح کرده است، بنابراین ناوبران ساعت ۴:۳۰ بامداد در توقفگاه حاضر می شوند و پس از تحویل اتوبوس، رأس ساعت ۵:۰۰ بامداد در ایستگاه حضور دارند که این امر موجب افزایش ساعت کار کارکنان و ناوگان شیفت صبح و افزایش قابل توجه هزینه شده است.
وی با بیان اینکه کمبود راننده برای ناوگان اتوبوسرانی وجود دارد، تاکید کرد: معضل کمبود راننده پایه یکم در کل کشور مشهود است و این مشکل فقط مختص اتوبوسرانی اصفهان نیست و به رغم فراخوان برای جذب ۱۴۰۰ نفر راننده پایه یکم و پایه دوم، موفق به جذب ۳۰۰ راننده شده ایم.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه تصریح کرد: یکی از راه های برون رفت از مشکل کمبود راننده، جذب راننده پایه دوم و معرفی آنها به مراکز آموزش رانندگی پایه یکم با همکاری پلیس راهور بوده است که این اقدام همچنان در جریان است و این شرکت به منظور افزایش انگیزه و همسان سازی حقوق و مزایا، اقدام به پرداخت بن های رفاهی و بعضی افزایش های دریافتی متناسب با رانندگان قرارداد مستقیم کرده است.
خوبه خودتون روتون میشه بگین یه راننده ۵صبح تا ۹شب تو این ترافیکا موتوریا مغزش میپوکه برا ۱۲میلیون نه استخدام رسمیه شرکتای خصوصی ۱ریال نمی ارزن توهینه به پایه یک متاسفم برا خودم که پایه ۱دارم
پولی که دو سه برابر قیمت کارت نزدن از مسافرانی که کلرت نداشتند، گرفتند را از این مبلغ کسر کردید و این خبر را اعلام کردید؟
ایران چون به فکر کارگر نیست ولله ولله ولله آه کارگر میگیرد و سیل و زلزله ایران را نابود میکند حق کار گر این نیست وزر کار کشور نامرده
همه جای ایران و دنیا این کارا میکنن غیر از وجدان مردمی باید گیت های بلیت و ورود و خروج به اتوبوس دقیق تر بشه الان اصلا اینن نیست ضمن اینکه کیفیت اتوبوسها هم افتضاحه اکثرا
من کارمند همین اتوبوسرانی هستم و اصلا از وضعیت حقوق راضی نیستم و ناچاریم فعلا کار کنم
مسئولان هم همه خواب هستند
با سلام : چون هیچوقت خواسته شخصی نداشتم و نظراتم برای رفاه شهر وندان بوده و بخاطر همین هم به نظراتم احترام گذاشته شده و همیشه به نتیجه رسیده اینبار از راهنمایی و رانندگی و شهر داری سه راه سیمین کوی ولیعصراصفهان خواهشی دارم پیاده رو اسمش روشه خوب بگین اگر ماشینتون رو جلوی خونتون پارک میکنید که از آفتاب و سایه در امان باشد لااقل یک متر یا 70 سانت برای پیاده ها و کالسکه بچه ها جا بگذارید که مجبور نشن از داخل خیابان عبور کنن و باعث خطر برای خود و رانندگان شوند این امر فقط با جریمه کردن اجرا میشود ((نرود میخ آهنی بر سنگ )) با تشکر عبدالهی
من دیدم اکثریت کارت میزنن.در حقیقت خیابوناورفت وامدها خلوت شده.بخاطر جیب خالی مردم هست.خودمن تا مجبورنباشم ازخونه نمیرم بیرون.یه بیرون رفتن واومدن خونه بااتوبوس بابی ارتی فقط کرایه ۱۰تومن درمیاد.درهفته۷۰تومن میشه.دهن خشک هم بری وبیای.
چند سال پیش بیرون درهفته ۲روزش بیرون نمیرفتم .حالاماهی یک باراز اتوبوس استفاده میکنم.
وقتی فردی نمیتونه کارت بزنه به هیچ عنوان راننده اجازه نمیده وارد اتوبوس بشه بلکه اکثرشون پول را دستی و اندازه ی دو برابر پول بلیط ازش میگیرن. پس به شهروندان تهمت نزنید. چون اکثرشون پول را بصورت دستی و دو برابر به راننده پرداخته اند.
شرکت اتوبوسرانی بیشتر از تعداد صندلی های خودش داره سوار میکنه و سودش را نمیگه الان که چند نفر کارت نزدند را به عنوان ضرر اعلام میکنه
سلام روی چه حساب اعلام می کنید شهروندان کارت نزدند عموما کارت نداشته باشی یا سوار نمی کنند و اگر پول نقد داشته باشی سوار کردند سریع صدا می زنند و پول دوبرابر می گیرند باید پول را از راننده ها طلب کنید
این حرفا چیه اگه یکی کارت نزد یاکرایه راننده اتوبوس آبرو وحیثیت واسش نمیزاره
من شیراز واصفهان زندگی کردم توی شیراز اگه طرف کارت نزد یا نداشت اکثرراننده اتوبوسها حرفی نمیزنه که کارت بزن یا کرایه بپرداز بعداصفهان به ازای هرکارتی که میزنی وشارژ نداره از راننده اتوبوس پول میگیره
اگر حقوق هارو ببند بالامن پایه یک دارم میام توشرکت اتوبوس واحد
ان های که کارت نزدن قطعا جزء نیازمند ترین افراد جامعه هستند لطفا بروید پیدایشان کنید و به هر کدام کارت مجانی یکسال عطا کنید
اگه شهرداری راست میگه اینقدر بنر رنگی گران چاپ نکنه.اخه دو میلیارد دو هست میان اینهمه حدر رفت بیت المال
طوری نشده قرار بود همه این خدمات مفتی باشد،و اینکه شما مبالغ مانده در کارتها را هم که بدون هیچ منطق و قانونی در دست دارید در تعداد میانگین موجودی کارتها ضرب کنیدبه مبلغی بسیار بالاتر خواهید رسید،مثال ۲۰۰۰تومان در تعداد کارتها
با سلام اگه حقوق درست بدن راننده زیاده حقوقها کمه
من خودم پایه یکم دارم ولی حقوق کمه منم آزاد کار میکنم
خیلی خوبه گل وبلبله
همه دلشون خوشه مولتی میلیاردر شدن تمامی مثل من نمیگه کاش بلبرینگ6202.2Rsنیم میلیون تومنی کاش دوباره همون ۲۰۰۰تومن باشدومابه ۲۰۰تومن راضی باشیم🤭فقطدل خوش داریم۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰صفرهای حسابمون زیاده
خدارحمبکنه جوونامونا
ایکاش جوان میدانست
وپیرمیتوانست
عجب معجونی
اقابپکونیه
+ جمع بشن
فوزیونیه براخودش
کبریت قیمت امروزش چندبود🙏💧🌧️☔
هنوز مجانی نشده مگه
فرض کنید اتوبوس مهربانی داشتید ضرر چیه مردم رو گنج خوابیدند اما در فقر
اگر کارت نزدن پولش، را ب راننده دادن