بازدید سایت : ۵۶۱۵۹
رپرتاژ آگهی؛

◄ هتل های اصفهان نزدیک دانشگاه

شهرهای بزرگ و محبوب ایران مانند تهران، مشهد، اصفهان، شیراز و... علاوه بر گردشگران، میزبان دانشجویان این منطقه هستند.

هتل های اصفهان نزدیک دانشگاه
تین نیوز

شهرهای بزرگ و محبوب ایران مانند تهران، مشهد، اصفهان، شیراز و... علاوه بر گردشگران، میزبان دانشجویان این منطقه هستند. به دلیل حضور جمعیت زیاد، هتل های زیادی هم در این شهر افتتاح شدند. زندگی دانشجویی همیشه به گونه ای است که دانشجویان باید هزینه کم تری خرج کنند. شما می توانید برای اقامت به این هتل ها بروید؛ ولی آیا پول به اندازه کافی برای رفت و آمد از هتل مورد نظر شما تا دانشگاه وجود دارد؟ پس در این مطلب همراه ما باشید تا هتل های اصفهان نزدیک دانشگاه های دولتی و آزاد را در انواع دو ستاره تا پنج ستاره معرفی کنیم.

هتل های نزدیک دانشگاه دولتی اصفهان

دانشگاه اصفهان یکی از پنج دانشگاه برتر ایران است که با قرار گرفتن در میدان آزادی، موقعیت مکانی خوبی دارد. خیلی از گردشگران، مسافران، توریست ها و حتی نزدیکان افراد دانشجو به این شهر سفر کرده و دوست دارند در یک مکان خوب اقامت داشته باشند. ما به آن ها هتل های اصفهان علی بابا را که نزدیک به دانشگاه دولتی اصفهان هستند و امکانات رفاهی خوبی دارند، معرفی می کنیم.

هتل جلفا اصفهان

هتل دو ستاره جلفا در سه طبقه واقع شده و ۶۴ واحد اقامتی دارد. این هتل پرسنل مجرب و آموزش دیده دارد و به خوبی از مسافران عزیز میزبانی می کند. هتل جلفا به سی و سه پل، کلیسای وانک و میدان نقش جهان نزدیک بوده و امکان بازدید از این اماکن تاریخی را فراهم کرده است. همچنین  رستورانی با ظرفیت ۱۵۰ نفر و پارکینگی رایگان با ظرفیت هشت خودرو دارد. اینترنت لابی را هم به صورت رایگان و نامحدود در اختیار مسافران قرار می دهد.

فاصله تا دانشگاه: چهار کیلومتر، هشت دقیقه با خودرو و 42 دقیقه پیاده روی

هتل آسمان اصفهان

این هتل چهار ستاره در یکی از بهترین نقاط شهر واقع شده و اولین و تنها دارنده رستوران گردان اصفهان است. هتل آسمان چشم انداز زیبایی به رودخانه دارد و مجهز به امکانات کامل رفاهی و اقامتی است. این هتل که در نزدیکی مراکز تجاری، تفریحی و بنا های تاریخی شهر قرار گرفته، چندین اتاق، سوئیت و حتی آپارتمان دارد. در هتل آسمان اصفهان، پارکینگ و رستوران وجود دارد. این هتل اصفهان، استخر و اینترنت لابی را به صورت رایگان در اختیار مسافران قرار می دهد.

فاصله تا دانشگاه: حدود پنج کیلومتر، 10 دقیقه با خودرو و 59 دقیقه پیاده روی

هتل پارسیان کوثر اصفهان

این هتل هفت طبقه در حاشیه زاینده رود واقع شده و با داشتن ۲۲۵ واحد اقامتی، انتخاب را برای مسافران راحت تر کرده است. هتل پارسیان کوثر امکانات متنوع و جذابی مثل استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی، پارکنیگ و... نیز دارد. این هتل در شهر اصفهان اینترنت را به صورت رایگان و نامحدود در اختیار مسافران قرار می دهد. اینترنت رایگان هتل پارسیان کوثر فقط در لابی هتل ارائه می شود.

فاصله تا دانشگاه: حدود پنج کیلومتر، 9 دقیقه با خودرو، 50 دقیقه پیاده روی

هتل اصفهان

هتل چهل پنجره اصفهان

این هتل چهار طبقه در بوستان سعدی، ضلع جنوبی ساحل زاینده رود واقع شده و با داشتن ۲۸ واحد اقامتی آماده خدمت رسانی به مسافران عزیز است. همچنین محیط آرام و زیبایی دارد و در تلاش است اقامت راحتی را برای شما فراهم کند.

هتل های نزدیک دانشگاه آزاد اصفهان

دانشگاه های آزاد اصفهان در مناطق متفاوتی قرار دارند. برای بررسی فاصله این هتل ها تا دانشگاه آزاد واحد مورد نظر، بهتر است مبدا و مقصد را وارد و فاصله آن را در گوگل مپ محاسبه کنید. در ادامه نزدیک ترین هتل ها به دانشگاه آزاد اصفهان را معرفی می کنیم:

هتل ماهان اصفهان

هتل ماهان اصفهان یکی از زیباترین و شیک ترین هتل های شهر است و با داشتن امکانات مدرن، افتخار دارد تا به بهترین شکل از مسافران عزیز پذیرایی کند. این هتل دو ستاره شش طبقه و ۴۸ واحد اقامتی دارد. رستوران و پارکینگ هم دارد. به علاوه در نزدیکی مراکز مهم شهر واقع شده و امکان دسترسی راحت به فرودگاه شهید بهشتی را فراهم کرده است.

هتل زنده رود اصفهان

این هتل مدرن و نوساز در پنج طبقه ساخته شده و ۱۵ واحد اقامتی دارد. همچنین با قرار گرفتن در نزدیکی مسجد جامع، میدان نقش جهان و پل خواجو امکان دسترسی راحت به جاذبه های گردشگری شهر را فراهم کرده است. 

هتل اصفهان

هتل ملک اصفهان

این هتل با قرار گرفتن در قلب اصفهان، امکان دسترسی راحت به آثار باستانی شهر را فراهم کرده است. از طرفی با داشتن کادر مجرب و خوش برخورد، افتخار میزبانی از مسافران عزیز را دارد.

رزرو اینترنتی هتل های اصفهان با بهترین قیمت برای دانشجویان

برای اینکه دغدغه محل اقامت را نداشته باشید بهتر است از قبل هتل مورد نظرتان را رزرو کنید. بدین ترتیب پس از رسیدن به مقصد برای رفع خستگی و استراحت به هتل می روید. رزرو اینترنتی هتل های اصفهان علی بابا باعث می شود تا با بررسی امکانات و مشاهده تصاویر آن مکان، بهترین جا را برای اقامت انتخاب کنید.

اصفهان سومین بزرگ شهر کشور است و با داشتن هتل های شیک و زیبا، امکان تجربه اقامتی راحت و لذت بخش را فراهم کرده است. در سفر به این شهر دیدنی می توانید یک واحد اقامتی مجهز را برای اقامت انتخاب کرده و پس از رفع خستگی برای بازدید از مقاصد گردشگری جذاب آماده شوید. شما می توانید اغلب هتل های اصفهان علی بابا را با قیمت خوبی رزرو کنید؛ زیرا تخفیف های استثنایی دارند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.