بازدید سایت : ۱۲۸۹۱۸
فاطمه مقیمی؛

◄ ایجاد امکانات رفاهی برای رانندگان ایده ای ارزشمند است

فاطمه مقیمی، کارآفرین صنعت حمل و نقل و عضو هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی ایران در بازدید از زنجیره ارزش هلدینگ دکا تصریح کرد: ایجاد فضاهایی برای رانندگان که امکانات استراحت، امکانات بهداشتی و ... را در اختیار این قشر می گذارد، اقدامی بسیار ارزشمند و حائز اهمیت است.

ایجاد امکانات رفاهی برای رانندگان ایده ای ارزشمند است
تین نیوز |

یک کارآفرین صنعت حمل و نقل، تفکر و انجام فعالیت های مسئولیت اجتماعی در حوزه رانندگان و اقدامات مربوط به آسایش و بهبود حال رانندگان را بسیار ارزشمند خواند و گفت: ایجاد فضاهایی برای رانندگان که امکانات استراحت، امکانات بهداشتی و ... را در اختیار این قشر می گذارد، اقدامی بسیار ارزشمند و حائز اهمیت است.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی هلدینگ دکا، فاطمه مقیمی، چهره ملی صنعت حمل و نقل و لجستیک و عضو هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی ایران، در بازدید از زنجیره ارزش هلدینگ دکا با اشاره به احداث نخستین مجتمع خدماتی-رفاهی ویژه رانندگان با سرمایه گذاری هلدینگ دکا اظهار داشت: اینکه رانندگان وقتی در مسیرهای حمل و نقلی هستند کمتر احساس غربت داشته و کمبود فضای خانه و خانواده را کمتر حس کنند، ایده بسیار ارزشمند و مهمی است که مسئولیت اجتماعی هلدینگ دکا را نشان می دهد.

وی گفت: رسیدگی به وضعیت سلامت جسم و روح رانندگان باعث کاهش بسیاری از مشکلات می شود. در مجتمع احداث شده، فضایی برای درمان و رسیدگی به وضعیت سلامت رانندگان در کنار دیگر خدمات رایگان این مرکز از جمله امکانات ورزشی و ... پیش بینی شده است که جای تشکر و قدردانی دارد.

بیشتر بخوانید:

در هلدینگ دکا با یک مجموعه مدرن لجستیک مواجه هستیم

بخش خصوصی، نیازمند تسهیلات قانونی است

مقیمی اظهار داشت: همچنین ناوگان ملکی که این مجموعه در اختیار دارد، امکان مدیریت کلان را در حوزه لجستیک برای این سازمان ایجاد کرده است. درواقع زنجیره لجستیکی که از مرحله تولید در کارخانه تا حمل و رساندن کالا به دست توزیع کننده و مصرف کننده نهایی مدیریت می شود، زنجیره کاملی است که بر اساس سیاستگذاری بخش خصوصی و روند توسعه این مجموعه ایجاد شده است. هرقدر این زنجیره تأمین در مجموعه های بخش خصوصی قوی تر باشد، کالای ایرانی، مقرون به صرفه تر، امن تر و سریع تر به دست مشتری می رسد و برند کالای ایرانی ارتقا می یابد.

عضو هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی ایران، تأکید کرد: وظیفه دولت به عنوان قانونگذار در مقابل چنین مجموعه هایی که خود در بخش خصوصی سرمایه گذاری های کلان ملی انجام داده اند، این است که تسهیلات بیشتر قانونی برای آنان فراهم سازد. زیرا چنین مجموعه ای بیشتر از آنکه به تسهیلات مالی نیاز داشته باشد، نیازمند آن است که با رفع قوانین دست و پاگیر بتواند به درستی فعالیت کرده و با رشد و برنامه ریزی که انجام داده، زمینه توسعه تولید و اشتغال را فراهم کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.