بازدید سایت : ۱۳۶۶۴۷

جزئیات وام 150 میلیون تومانی خرید کالا+مبلغ اقساط

وام خرید کالای 150 میلیون تومانی بانک رفاه کارگران به افرادی که حقوق خود را از طریق این بانک دریافت می کنند پرداخت می شود و نرخ سود آن 23 درصد است.

جزئیات وام 150 میلیون تومانی خرید کالا+مبلغ اقساط
تین نیوز |

وام خرید کالای 150 میلیون تومانی بانک رفاه کارگران به افرادی که حقوق خود را از طریق این بانک دریافت می کنند پرداخت می شود و نرخ سود آن 23 درصد است.

به گزارش تین نیوز، تمامی اشخاصی که حقوق خود را از طریق بانک رفاه کارگران دریافت می کنند، می توانند در طرح تسهیلاتی «رفاه کالا و خدمات» تا سقف 150 میلیون تومان وام خرید کالا از این بانک دریافت کنند. متقاضیان با دریافت این وام که در قالب کار اعتباری، با نرخ سود 23 درصد و مدت بازپرداخت حداکثر 36 ماهه پرداخت می شود، می توانند از فروشگاه های طرف قرارداد با بانک رفاه کارگران، کالاهای مورد نیاز خود را خریداری کنند. 

نکته قابل توجه درباره این تسهیلات آن است که برای دریافت آن، نیازی به سپرده گذاری و ایجاد میانگین حساب در بانک رفاه کارگران نیست.

با وام رفاه کالا چه کالاهایی می توان خرید؟

افردی که موفق به دریافت این وام 150 میلیون تومانی از بانک رفاه کارگران می شوند، می توانند از آن برای خرید کالای ایرانی از شرکت های تولیدی و توزیعی داخلی مانند: لوازم خانگی، اداری، مبلمان، فرش و موکت، موتور سیکلت، تجهیزات کامپیوتری و... یا تعمیرات اساسی منزل استفاده کنند. 

لیست شرکت های طرف قرارداد در طرح رفاه کالا، در صفحه این تسهیلات در وب سایت بانک رفاه کارگران نمایش داده شده است.

مبلغ اقساط چقدر است؟

با توجه به آنکه نرخ سود وام خرید کالای 150 میلیون تومانی بانک رفاه کارگران، 23 درصد و حداکثر دوره بازپرداخت آن 36 ماهه است، متقاضی باید هر ماه پنج میلیون و 806 هزار تومان قسط به این بانک بپردازد. به این ترتیب، وام گیرنده باید برای تسویه این وام مبلغ 209 میلیون تومان به بانک کارآفرین بپردازد که 59 میلیون تومان آن، سود وام است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.