بازدید سایت : ۳۵۰۴۷

اجرای ۱۱ پروژه راهداری در محور کرج کندوان با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان

۱۱ پروژه راهداری با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان در محور کرج کندوان در حال انجام است.

اجرای ۱۱ پروژه راهداری در محور کرج کندوان با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان
تین نیوز

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز گفت: ۱۱ پروژه راهداری با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان در محور کرج کندوان در حال انجام است.

به گزارش تین نیوز به نقل از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، علی زندی فر مدیر این اداره کل در حاشیه بازدید از عملیات نصب توری سنگی در محور کرج کندوان اظهار کرد: به منظور افزایش و ارتقای ایمنی این محور ۱۱ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان در حال انجام است.

زندی فر افزود: این پروژه ها شامل نصب توری سنگی در محدوده کندر و پل خواب، احداث گالری در نقاط ریزشی خوزنکلا، احداث آبروهای باکسی در محدوده های تونل ۴ و ۵، شاندیز، تکاوران، تونل ۲ الف و ب، دهانه جنوبی تونل ۴ و محدوده واریان، تعمیر و مرمت دیواره های جان پناه محدوده سد امیرکبیر، نصب و مرمت روشنایی جاده و تونل ها و اجرای روکش آسفالت از کیلومتر یک تا ۳۵ جاده کرج -کندوان در مناطقی که سال گذشته بر اثر سیل آسیب دیده بودند در حال اجرا است.

وی عنوان کرد: در حال حاضر تمامی این پروژه ها پیشرفت بالای ۴۵ درصد دارند و تلاش خواهیم کرد تا قبل از شروع فصل سرما این پروژه ها را به اتمام برسانیم.

مدیرکل راهداری البرز بیان کرد: به منظور صرفه جویی در زمان و جلوگیری از ایجاد ترافیک در این محور ساخت آبروهای باکسی را به صورت پیش ساخته در خارج از محور کرج -کندوان انجام دادیم تا مشکلی در تردد در این محور به وجود نیاید .

زندی فر در ادامه به پروژه نصب توری بر روی کوه در این محور اشاره کرد و افزود: در این پروژه ۱۵ هزار متر مربع توری جهت جلوگیری از ریزش سنگ به درون جاده بر روی ترانشه های ریزشی نصب خواهد شد.

 وی عنوان کرد: این پروژه در حال حاضر ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای اجرای آن ۱۴ میلیارد تومان اعتباری در نظر گرفته شده است

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.