بازدید سایت : ۵۹۳۴۳
انتقاد حجت میرزایی نماینده مسعود پزشکیان از عملکرد مدیریت راه آهن در سه سال اخیر

◄ خارج شدن 150دستگاه لکوموتیو از چرخه خدمت/ از بین رفتن 30 درصد ظرفیت حمل و نقل ریلی

150دستگاه لکوموتیو از چرخه خدمت خارج شد و سهم حمل و نقل ریلی از 13 درصد به زیر 10 درصد کاهش یافت.

تین نیوز

حجت میرزایی نماینده مسعود پزشکیان نامزد چهاردمین انتخابات ریاست جمهوری، در میزگرد اقتصاد در دولت چهاردم از عملکرد مدیریت راه آهن در سه سال اخیر انتقاد کرد.

به گزارش تین نیوز، میرزایی در بخشی از این میزگرد که از صدا و سیما پخش شد در انتقاد از عملکرد سه ساله مدیریت راه آهن گفت: 30 درصد ظرفیت حمل و نقل ریلی کشور از دست رفت.

وی افزود: 150دستگاه لکوموتیو از چرخه خدمت خارج شد و سهم حمل و نقل ریلی از 13 درصد به زیر 10 درصد کاهش یافت.

 میرزایی عنوان کرد: 3000 نفر از کارکنان این شرکت برای اولین بار در تاریخ بروکراسی ایران، با ایجاد کمپین خواستار برکناری مدیرعامل راه آهن شدند اما کسی توجه نکرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس

    تعداد امضاهای کارزار درخواست برکناری میعاد صالحی از مدیریت عامل شرکت راه آهن بیش از 5 هزار امضا بود که آقای دکتر میرزایی به اشتباه 3 هزار نفر گفته اند.

  • ناشناس

    خدا نسازه برا میعاد صالحی....

  • ناشناس

    جناب اقای حجت میزایی در این مملکت افراد بی مسئولیت در پستهای بالا مثل مدیر عامل راه اهن زیاد هستند .در استان مرکزی پارسال در یک منطقه مسکونی نزدیک ایستگاه را ه اهن اراک براثر بی احتیاطی وبی مسئولیتی و بی قانونی راه اهن اراک با یک مدیر کرمانی در مدت ۲ ماه ۱۰ نفر بر اثر تصادف با اقطار از بین رفت وهیچکدام از مسئولین استان در این مورد ورود نکردند حتی بالاترین مقام استانی یعنی استاندار وبین اینها یک جوان مثل شاخ شمشاد از یک خانواده مومن با تقوا جوانی محبوب ،خیر، خوش مرام در اثر بی احتیاطی و بی مسئولیتی یک راننده قطار که بادیزل بدون صدا ،بدون بوق، در کل منطقه مسکونی ،بدون چراغ دیزل با سرعت غیر مجاز ۸۰ کیلومتر در شب که چندین نفر در صحنه حاضر شاهد و ناظر بودند این جوان را نابود کرد خانواده این جوان در حا ل نابودیست واز بی قانونی این مملکت فقط شبانه روز نفرین و لعنت می کنند . از بی قانونی وعدم مسئولیت پذیری مدیرکل راه اهن استان مرکزی و نداشتن کنترل در پرسنل شکایت به مدیر عامل راه اهن کرده بودند که اصلا نامه را نگاه نکرده بود وان را به دیگری داده بود و اوهم وراجیهایی که به درد خودش میخورد کرده بود مملکت اگر قانون داشته باشد اینقدر باید اینها از نظر قانون خودمختار وراحت سر کارشان باشند و۱۰۰ ها خانواده را نابود کنند وقانون هم طرفدار اینها باشد ایا این مملکت قانون دارد ؟ به وزیر راه و شهرسازی هم نامه نوشتند اوهم جواب نداد این است قانون مملکت اسلامی اقای میرزایی کدام نماینده مجلس بفکر ملت و مملکت خود می باشد اینها هم دنبال جاه و مقام وپول هستند که خداوند ریشه انسانهای بی درد و بی قید وبند و بی مسئولیت را از بیخ وبن برکند

  • ناشناس

    لوکوموتیو نو خریداری به تعداد ۵۰۰ دستگاه هواپیما ۵۰۰ دستگاه