بازدید سایت : ۵۷۹۷۴
دبیر انجمن شرکت های راه سازی مطرح کرد:

◄ شرط موفقیت خانم دکتر صادق در وزارت راه و شهرسازی

دبیر انجمن شرکت های راهسازی گفت: شرط موفقیت خانم دکتر صادق، اذعان صادقانه به اشراف داشتن به حوزه مسکن و شهرسازی و فعالیت و تجربه کمتر ایشان در حوزه های مرتبط با زیرساخت و حمل و نقل و تعیین یک قائم مقام خبره در این حوزه است.

شرط موفقیت خانم دکتر صادق در وزارت راه و شهرسازی
تین نیوز

علی آزاد دبیر انجمن شرکت های راهسازی در گفتگو با خبرنگار تین نیوز، بیان کرد: طبیعتا 80 درصد انرژی و وقت خانم صادق به مسائل حوزه مسکن معطوف خواهد شد چرا که مسائل این حوزه متعدد و پیچیده هستند و مطالبات مردمی فراوانی نیز در این حوزه وجود دارد، از طرفی تخصص و سوابق خانم صادق هم در همین حوزه است.  

وی تصریح کرد: چنانچه خانم صادق در جلسات کمیسیون ها و جلسه رای اعتماد مجلس صادقانه به این موضوع اذعان کند که بیشتر فعالیت و تجارب ایشان در حوزه مسکن و شهرسازی است و برای حوزه حمل و نقل و عمران و زیرساخت های آن، از جمله بنادر، راه آهن ، حمل و نقل جاده ای و راهسازی فردی خبره و متخصص و دارای سوابق قابل قبول را به عنوان قائم مقام با اختیارات لازم منصوب می کند، می تواند اعتماد مجلسیان را جلب کند و در صورت رسیدن به وزارت نیز، در مسئولیت خود موفق باشد.

آزاد با انتقاد از ساز و کار تعیین گزینه های پیشنهادی وزارت به رئیس جمهور، اظهار کرد: فرآیندهای تعیین نامزدهای وزارت چندان واقع بینانه و اصولی تعریف نشده بودند البته این تقصیر خانم صادق نیست بلکه مقصر آن، افرادی هستند که این ساز و کار را تعریف کردند.

وی توضیح داد: اگر فردی زیر 45 ساله بود به دلیل اولویت داشتن جوان گرایی در کابینه آقای پزشکیان، 10 امتیاز می گرفت و همچنین اگر فردی سوابق وزارت نداشت نیز 5 امتیاز می گرفت و بانوان نیز 5 امتیاز می گرفتند. به این صورت اگر گزینه ای برای وزارت مطرح می شد که خانم بود و زیر 45 سال بود و سابقه وزارت نداشت خود به خود 20 امتیاز از گزینه های دیگر جلو می افتاد بدون آن که این ویژگی ها مزیت واقعی برای مدیریت یک وزارتخانه به شمار آید.

دبیر انجمن شرکت های راهسازی افزود: از طرفی جوان گرایی به خودی خود نمی تواند مزیتی برای یک مدیر محسوب شود و در مدیریت های عالی اتفاقا افرادی با سن بالا بهترین عملکرد را نشان می دهند چنان که مقام معظم رهبری به رغم سن بالا، به بهترین نحو ممکن مدیریت عالی کشور را انجام می دهند.

آزاد در پایان خاطرنشان کرد: آقای پزشکیان با درک شرایط خطیر کشور و برای آشتی ملی، منافع ملی، تعامل جهانی و با اعتقاد به کار کارشناسی، وارد میدان عمل شدند و این میدان کمتر از میدان مین نیست بنابراین باید انتقادات از ایشان را کم کنیم و رئیس جمهور را مورد حمایت قرار دهیم.

انتهای پیام

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.