بازدید سایت : ۳۵۰۴۷
سایز ویدئو: 25.48M | مدت زمان: 00:04:16 | دانلود ویدئو

◄ مشکلات راه آهن شهره عام و خاص/کار کردن روی اسنپ به صرفه تر از سرمایه گذاری در راه آهن

رئیس هئیت مدیره هلدینگ احیا سپاهان معتقد است: در شرایط کنونی فروش واگن ها و کار کردن روی اسنپ مفیدتر و به صرفه تر از سرمایه گذاری در راه آهن است.

تین نیوز

رئیس هئیت مدیره هلدینگ احیا سپاهان معتقد است: در شرایط کنونی فروش واگن ها و کار کردن روی اسنپ مفیدتر و به صرفه تر از سرمایه گذاری در راه آهن است.

به گزارش تین نیوز، انتصاب مدیر اشتباه مانند دادن ظرف چینی گرانقیمت به دست بچه ۴ ساله است که از شکستن آن لذت می برد.

یوسف پور با انتقاد از روند خصوصی سازی حمل ونقل ریلی کشور تصریح کرد:به نظر می‌رسد فروش واگن ها و کار کردن روی اسنپ مفیدتر و به صرفه تر از سرمایه گذاری در راه آهن باشد.

شما خجالت نمی کشید خودتان را به رهبری وصل می کنید و در آخر آقای وزیر محترم راه مسکن و شهرسازی سرنوشت خودت را به سرنوشت مدیر عامل ناکارآمد راه آهن گره نزند.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس

    هر چقدر دلسوزان هشدار دادند که وضع راه آهن با روش مدیریتی غیرعاقلانه و بچگانه میعاد صالحی رو به خرابی است نه خودش گوش داد و نه سران دولت گوش دادند .
    منتقدان معروف و دلسوز را هم که تعداد اندکی بودند تحت فشار گذاشتند و از همه جور رفتار غیر اخلاقی نیز برای این فشار استفاده کردند از جمله دادگاهی کردن منتقدان مثل خود تین نیوز و آقای الف.آ ، تا تشکیل پرونده در سازمان بازرسی ( برای آقای سبحان نظری ) تا بستن سیستم صدور بارنامه شرکت ها و نیز فشار به مدیران بالادستی برای اخراج ایشان .

    با این نفهمی ها کار به جایی رسیده که دیگر همه فعالان بخش خصوصی به صدا درآمده اند و آبرویی برای مدیران نالایق و بی کفایت نمانده است .
    آقایان تازه به دوران رسیده :
    وقتی حاضر به شنیدن نقد منصفانه و دلسوزانه در فضای رفاقتی نیستید حقتان همین است که با این الفاظی که آقای یوسف پور به درستی در این فیلم اشاره کرده است رسوا شوید .
    الحق که آقای یوسف پور درست گفته که یک اسباب بازی به نام راه آهن را به دست یک مشت بچه لجباز داده اند و این بچه ها از شکستن این اسباب بازی ها لذت می برند .
    خدا رحم کند به مدیر بعدی راه آهن که این خرابه را از تیم نالایق و بدرفتار میعاد صالحی تحویل میگیرد .