بازدید سایت : ۵۶۱۵۹

◄ کشته شدن یک نفر در آتش‌سوزی نفتکش ویتنامی

یک نفتکش در هنگ‌کنگ دچار حریق شد و یک کشته بر جای گذاشت.

تین نیوز

یک نفتکش در هنگ‌کنگ دچار حریق شد و یک کشته بر جای گذاشت. به گزارش گروه بین الملل تین‌نیوز و بر اساس گزارش سی‌ان‌ان، بر اثر حریق نفتکش در جنوب یکی از جزایر اصلی هنگ کنگ یک نفر کشته شد که احتمال افزایش این رقم وجود دارد.  این سانحه در ساعت 11:30 دقیقه به وقت محلی و زمانی که نفتکش در حال عبور از جزیره لاما Lamma بوده رخ داد است و آتش روی این نفتکش که در حال حمل نفت سفید بوده است پخش شده است. به محض پیش روی آتش خدمه کشتی به داخل آب پریدند و تاکنون 21 نفر توسط گارد ساحلی نجات یافتند و یک جسد هم از آب بیرون کشیده شده است. پلیس هنوز وقوع انفجار پیش از آتش‌سوزی را تایید نکرده است.

Untitled

کشتی  Aulac Fortune حامل  پرچم ویتنام با ظرفیت 11 هزار تن از هنگ کنگ به سمت بندر جنوبی چین در حال حرکت بوده است. ساکنان محلی جزیره لاما از شنیدن صدای مهیب و سپس شکسته شدن شیشه پنجره‌ها گزارش داده‌اند.

در حال حاضر آتش توسط سه شناور آتشخوار مهار شده است. جدی‌ترین آسیبی که به این کشتی وارد شده است ایجاد سوراخی در بدنه کشتی است که کاملا قابل رویت است و بر اثر پیچیدگی قطعه‌ای فلزی روی عرشه اتفاق افتاده است که می‌تواند تاییدی بر وقوع انفجار قبل از آتش‌سوزی بوده است. خروج مایعی که مشخص نیست آب است یا نفت سفید از این ناحیه قابل مشاهده است اما تاکنون هیچ نشانه‌ای از وجود میزان قابل توجه از سوخت در آب در نزدیکی این کشتی دیده نشده است.

آتش سوزی نفتکش هنک کنگی

آتش سوزی نفتکش هنک کنگی 2

حریق نفتکش در هنگ کنگ

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.