بازدید سایت : ۴۴۸۳۱

افزایش فروش ماهانه خودروسازان بزرگ

تین نیوز | غول‌های خودروی آمریکایی جنرال موتورز و کرایسلر با بهره‌برداری از قیمت‌های پایین‌تر بنزین و طرح‌های تشویقی ویژه تعطیلات فروش بالاتری در نوامبر داشتند.

طبق آمار موسسه اتودیتا، صنعت خودرو در آمریکا مجموعا 3/1 میلیون دستگاه خودرو طی نوامبر فروخته است که حدود 6/4 درصد بالاتر از مدت مشابه سال گذشته بوده است.

جنرال موتورز که بزرگ‌ترین خودروساز آمریکاست، 225 هزار و 818 خودرو در نوامبر فروخت که 6 درصد بالاتر از نوامبر سال گذشته بود.

نایب‌رئیس فروش جنرال موتورز در این باره گفت: تبلیغات پیرامون جمعه سیاه به فروش قوی کمک کرد، اما هنوز پتانسیل‌های بالایی برای بهره‌برداری از بازار وجود دارد. بسیاری از مردم کار و امنیت شغلی دارند و حقوقشان در حال افزایش است.

افزایش رفاه خانواده‌ها و قیمت‌های پایین سوخت سال آینده به رونق بازار استمرار خواهد بخشید.
کرایسلر که زیرمجموعه فیات کرایسلر است، 170 هزار و 839 خودرو فروخت که 20 درصد بالاتر از نوامبر سال 2013 بود. این شرکت از افزایش فروش خودروهای بزرگ‌تری مانند رم تراک و بعضی از مدل‌های سدان خبر داد.

فروش خودروساز ژاپنی تویوتا در بازار آمریکا با 3 درصد افزایش به 183 هزار و 346 دستگاه رسید، اما فورد شاهد کاهش فروش برای سومین ماه متوالی بود و این بار میزان فروش این خودروساز به 187 هزار خودرو رسید.
براساس گزارش خبرگزاری فرانسه، بازار خودرو آمریکا از کاهش قیمت‌های سوخت در این کشور بهره می‌برد.
 

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.