بازدید سایت : ۷۲۴۸۷

ایمنی تونل ریلی ۹ کیلومتری در مسیر تهران تبریز در حال تکمیل است

عملیات ایمنی تونل ریلی زیرزمینی در مسیر خط آهن تهران تبریز به طول ۹ کیلومتر با ورود تجهیزات مورد نیاز در حال تکمیل است.

ایمنی تونل ریلی ۹ کیلومتری در مسیر تهران تبریز در حال تکمیل است
تین نیوز |

عملیات ایمنی تونل ریلی زیرزمینی در مسیر خط آهن تهران-تبریز به طول ۹ کیلومتر با ورود تجهیزات مورد نیاز در حال تکمیل است.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، پس از ۱۰ ماه وقفه و به دلیل مشکلات گمرکی و عدم ترخیص تجهیزات مورد نیاز جهت اطفاء حریق تونل ریلی زیرزمینی تهران-تبریز با مساعدت بانک مرکزی، گمرک و دستگاه قضایی این تجهیزات جهت نصب و بهره برداری در تونل مذکور ترخیص و به محل انتقال شد.

گفتنی است با تامین تجهیزات آتش نشانی و ورود ۴ دستگاه بوستر و پمپ‌های جدید و پیشرفته مورد نیاز که با پیگیری همکاران راه آهن تهران و تیم پروژه از مجاری قانونی و مساعدت دستگاه‌ها صورت پذیرفت ایمنی تونل ریلی دوچندان شد.

این درحالی است که توجه به ایمنی و نیازهای اساسی تونل ریلی زیرزمینی با تلاش‌ های بی وقفه تیم پروژه تونل در حال پیگیری است و انتظار آن می رود عملیات نصب و راه اندازی سیستم اطفاء حریق تا اواخر تیرماه تکمیل و مورد بهره برداری قرار گیرد و در هنگام وقوع حوادث به‌ روز بودن تجهیزات و آمادگی برای اطفای حریق ضرورتی اجتناب‌ ناپذیر محسوب می‌شود.

به گزارش شرکت راه‌آهن ، تونل ریلی با طولی در حدود ۹ کیلومتر و ۴ خط در مناطق ۱۷ و ۱۸ شهر تهران در بین ایستگاه راه آهن تهران و نیک پسندی قرار دارد و با تکمیل فرآیند اجرایی مورد اشاره، در زمان وقوع حادثه منجر به حریق آب رسانی در سرتاسر تونل بدون نیاز به ماشین اتش نشانی تامین می‌شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس پاسخ

    حالا خدا کنه مثل ATCو تراک بندی خطوط که طرح مدیر عامل قبلی راه آهن بود نشه که اول افتتاح کردن بعد حادثه سمنان و دامغان رو بوجود اوردن