بازدید سایت : ۵۶۱۵۹

واکنش عضو شورا به همراهی هیاتی از شهرداری تهران با زاکانی در ستاد انتخابات کشور

یک عضو شورای شهر تهران نسبت به ثبت نام شهردار تهران و همراهی هیاتی از شهرداری با ایشان در زمان ثبت نام در وزارت کشور واکنش نشان داد.

واکنش عضو شورا به همراهی هیاتی از شهرداری تهران با زاکانی در ستاد انتخابات کشور
تین نیوز

یک عضو شورای شهر تهران نسبت به ثبت نام شهردار تهران و همراهی هیاتی از شهرداری با ایشان در زمان ثبت نام در وزارت کشور واکنش نشان داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، ناصر امانی عضو شورای شهر تهران، در واکنش به حضور شهردار تهران و هیات همراهش برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری گفت: حضور شهردار تهران برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری از نظر قانونی مشکلی ندارد و برای حضور در ستاد وزارت کشور هم نیاز به گرفتن مرخصی ندارد. 

خبر جنجالی امروز را بخوانید:

 راه آهن جنجالی شمال ایران زیر سایه نامزدی آقای وزیر!

امانی ادامه داد: البته در صورتی که شهردار تهران بخواهد در این ایام به صورت تمام وقت مشغول کار تبلیغات شود قاعدتا باید از شورا برای اینکار مرخصی بگیرد.

وی درباره حضور هیات همراه شامل عضوتیم تشریفات شهرداری، مدیرکل مرکز روابط عمومی شهرداری تهران، عکاس و تصویربردارهای شهرداری همراه شهردار تهران در زمان ثبت نام در وزارت کشور گفت: والا این موضوع محل تامل است در قانون چیزی ما در این زمینه نداریم که تصریح کرده باشد اما اگر هواداری و در واقع تبلیغ از یک نامزد خاص تلقی شود حتما تخلف است.

امانی در پاسخ به این سوال که آیا شورای شهر به موضوع هیات همراه آقای شهردار در زمان ثبت نام ورود خواهد کرد، گفت: باید ببینیم که شورا در این زمینه چه تصمیمی می گیرد.

وی ادامه داد: از امروز اگر از امکانات، نفرات و هر وسیله ای و موضوعی از طرف شهرداری بخواهد در راستای تبلیغات انتخاباتی ایشان استفاده شود، قطعا خلاف قانون است. 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • مرضيه

    لطفا شورای شهر ترمز زاکانی را در عمل به تخلف بويژه خشکاندن درختان به بهانه های مختلف بکشد والله هوای ته آن آلوده‌ای نیاز به فضای سبز دارد

  • محمد

    اگه ریس جمهور عوض بشه این آقای زاکانی را میتونه برکنار وکس دیگی بجاش بزاره