بازدید سایت : ۸۳۴۳۱

نرخ سرویس های مدارس به فرمانداری اعلام شود

موضوع ساماندهی حمل و نقل دانش آموزان و سرویس مدارس از جمله موضوعات اولویت دار محسوب می شود.

نرخ سرویس های مدارس به فرمانداری اعلام شود
تین نیوز

معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار تهران با بیان اینکه باید نرخ کرایه خودروهای سرویس مدرسه از طریق شورای اسلامی شهر تهران هرچه سریع تر به این فرمانداری ارسال شود، گفت: باید با اطلاع رسانی وسیع در تشریح و تبیین رانندگان مجاز، فقط از خودروهای مورد تایید و دارای برچسب سرویس مدرسه استفاده شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از فرمانداری تهران، سعید بشیری در جلسه شورای ترافیک شهرستان تهران از بررسی ابعاد مختلف ساماندهی سرویس مدارس شهر تهران و برنامه ریزی مناسب و ویژه برای سرویس مدارس استثنایی در این جلسه خبر داد و افزود: موضوع ساماندهی حمل و نقل دانش آموزان و سرویس مدارس از جمله موضوعات اولویت دار محسوب می شود.

بشیری بحث صلاحیت رانندگان سرویس مدارس را از دیگر موضوعات مهم دانست و اظهار کرد: باید برنامه ریزی های لازم در راستای نحوه بررسی صلاحیت رانندگان سرویس مدارس انجام شود، در همین راستا مقرر شد از طریق ادارات ذیربط این موضوع مورد بررسی قرار گیرد.

وی درباره آموزش های لازم به رانندگان سرویس مدارس، بیان کرد: مقرر شد پلیس راهور تهران بزرگ با شهرداری تهران در این بخش همکاری های لازم در راستای سرفصل های آموزشی مختلف داشته باشند و این آموزش ها به صورت مستمر تداوم یابد. تیپ قرارداد نهایی سرویس های مدارس در راستای مقابله از سودجویی در جلسه نیز بررسی شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تهران افزود: همکاری منسجمی با رسانه ها در راستای آگاهی بخشی و مقابله با هرگونه سودجویی انجام شود. در همین راستا برخورد با متخلفان احتمالی مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد این برخوردها از طریق پلیس و دستگاه قضا صورت گیرد.

بشیری در ادامه به پیگیری سرویس دانش آموزان استثنایی و به کارگیری خودروهای ویژه برای جامعه هدف و رایگان کردن سرویس مدارس استثنایی اشاره کرد و یادآور شد: سامانه سپند همچنان آماده دریافت شکایات والدین دانش آموزان است که پس از ثبت، در سریع ترین زمان بررسی های لازم انجام خواهد شد.

پیش از این شادی مالکی مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران درباره نرخ سرویس مدارس دانش آموزان پایتخت گفته بود که برابر آیین نامه اجرایی جابجایی دانش آموزان، شهرداری تهران نظارت بر راهبردی سرویس های مدارس را به عهده دارد به همین منظور لایحه تعیین نرخ کرایه را به شورای شهر تهران اعلام کرده است. نرخ پایه سرویس مدارس در تهران ۴۵ درصد اعلام شده اما باید توسط هیات تطبیق نیز تصویب شود. در نهایت نرخ سرویس مدارس دانش آموزان در تهران حداقل ۱۲ میلیون تومان و حداکثر ۲۷ میلیون تومان پیش بینی شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.