بازدید سایت : ۱۲۸۹۱۸

آمادگی ۲۰۰۰ اتوبوس پایتخت برای آغاز سال تحصیلی/طراحی خطوط ویژه برای دانشگاه ها و مدارس

طی چند روز آینده نصب تجهیزات داخلی اتوبوس همچون کارتخوان و جی پی اس انجام خواهد شد و این اتوبوس های نو وارد خطوط خواهند شد.

آمادگی ۲۰۰۰ اتوبوس پایتخت برای آغاز سال تحصیلی/طراحی خطوط ویژه برای دانشگاه ها و مدارس
تین نیوز |

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از آمادگی ۲۰۰۰ اتوبوس برای پوشش سفرهای آغاز سال تحصیلی خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، مهدی علیزاده با اشاره به تمهیدات مهرماهی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با توجه به بازگشایی مدارس، گفت: همچون سنوات گذشته خطوط ویژه برای دانش آموزان و دانشجویان در نظر گرفته شده است؛ بگونه ای که جلسات متعددی با مراکز آموزشی مختلف برگزار شد تا بر اساس میزان مراجعات، سرویس های ویژه ای در نظر بگیریم که به عنوان مثال برای دانشگاه علوم تحقیقات، سرویس ویژه در نظر گرفته شده است.

علیزاده با تأکید بر اینکه بیش از ۲۰۰۰ اتوبوس در شهر تهران برای مهرماه فعال خواهند بود، افزود: از ابتدای دوره ششم مدیریت شهری تاکنون بیش از ۱۱۰۰ دستگاه اتوبوس در تهران نوسازی شده و این در حالیست که سال گذشته حدود ۴۰۰ دستگاه اتوبوس از نوع بی آرتی ۱۸ متری اورهال و بازسازی شدند و امسال نیز حدود ۱۰۰ دستگاه در حال اورهال است.

وی با اشاره به تحویل تعدادی دیگر از اتوبوس های نو از محل قرارداد با شرکت های داخلی گفت: طی چند روز آینده نصب تجهیزات داخلی اتوبوس همچون کارتخوان و جی پی اس انجام خواهد شد و این اتوبوس های نو وارد خطوط خواهند شد.

وی درباره ورود آخرین وضعیت ورود اتوبوس های چینی به کشور هم با بیان اینکه اتوبوس های چینی به مرحله بارگیری رسیده است، افزود: بنابر اعلام معاون حمل و نقل شهرداری تهران، بخشی از پارت اولی یعنی ۱۲ دستگاه اتوبوس های برقی چینی در گمرک بندرعباس است و تا پایان مهرماه مابقی اتوبوس ها هم به بندرعباس می رسد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.