بازدید سایت : ۸۳۱۳۷

ارائه خدمات ویژه تأمین قطعات خودرو برای تاکسیرانان

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از ارائه خدمات ویژه تأمین قطعات خودرو برای رانندگان تاکسی خبر داد.

ارائه خدمات ویژه تأمین قطعات خودرو برای تاکسیرانان
تین نیوز |

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از ارائه خدمات ویژه تأمین قطعات خودرو برای رانندگان تاکسی خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، شادی مالکی مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران با اشاره به تمهیدات ویژه نسبت به تأمین قطعات خودرو برای رانندگان تاکسی اظهار کرد: توافقات خوبی با شرکت های تأمین قطعات خودرو صورت گرفت تا رانندگان تاکسی بتوانند از خدمات ویژه استفاده کنند.

مالکی افزود: ویژگی مجموعه تأمین کننده لوازم خودرو برای رانندگان تاکسی این است که لوازم احتمالی مورد نیاز رانندگان در مجموعه هایی قابل تأمین است.

وی ادامه داد: ۱۰ قطعه اصلی و مهم خودروهای تاکسی در این مجموعه تأمین قطعات خودرو برای رانندگان تاکسی با تخفیف ویژه ای ارائه خواهد شد.

مالکی همچنین با اشاره به تأمین تایر خودرو برای رانندگان تاکسی گفت: مجموعه تأمین کننده قطعات خودرو و طرف قرارداد با سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران می تواند تایرهای خودروهای رانندگان تاکسی را تأمین کند و تخفیف ویژه ای در این زمینه برای رانندگان تاکسی در نظر گرفته است.

مالکی در خاتمه گفت: علاوه بر آن به تمامی رانندگان تاکسی نیز تخفیف ویژه از سوی شرکت تأمین کننده قطعات خودرو در نظر گرفته شده است و امیدواریم بتوانیم خدمات ارائه شده به تاکسی را تقویت کنیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.