بازدید سایت : ۴۹۹۰۳

◄ تصادف مرگبار اتوبوس با چند خودرو در تهران/یک نفر کشته و ۸ نفر مصدوم شدند +جزییات حادثه و تصاویر

رییس مرکز اورژانس استان تهران روز یکشنبه از تصادف یک دستگاه اتوبوس مسافربری درون شهری با چند خودرو سواری در میدان شهدای پایتخت خبر داد و گفت: در این حادثه یک نفر کشته و ۸ نفر مصدوم شدند.

تصادف مرگبار اتوبوس با چند خودرو در تهران/یک نفر کشته و ۸ نفر مصدوم شدند
+جزییات حادثه و تصاویر
تین نیوز |

رییس مرکز اورژانس استان تهران روز یکشنبه از تصادف یک دستگاه اتوبوس مسافربری درون شهری با چند خودرو سواری در میدان شهدای پایتخت خبر داد و گفت: در این حادثه یک نفر کشته و ۸ نفر مصدوم شدند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، محمداسماعیل توکلی اظهار کرد: ساعت ۱۵:۱۲ امروز حادثه تصادف اتوبوس با چند خودرو سواری در میدان شهدا ابتدای خیابان مجاهدین اسلام به سامانه ۱۱۵ اورژانس تهران اعلام و کارشناسان فوریت های پزشکی به همراه ۶ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک دستگاه موتورلانس به محل تصادف اعزام شدند.

تصادف مرگبار

وی افزود: به دلایل نامشخص یک دستگاه اتوبوس مسافربری از مسیر اصلی منحرف و با چند خودرو سواری برخورد کرده است.

توکلی ادامه داد: این تصادف یک کشته و ۸ مصدوم داشته اما نیروها مشغول خدمت رسانی به مصدومان هستند.

تشریح جزییات حادثه تصادف اتوبوس مسافربری در میدان شهدا

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران درباره جزییات حادثه تصادف اتوبوس با 4دستگاه موتورسیکلت و سه دستگاه خودرو توضیحاتی ارائه کرد.

تصادف

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۱۵:۰۶ ظهر امروز یک مورد حادثه تصادف اتوبوس شرکت واحد به آدرس خیابان مجاهدین مسیر غرب به شرق ابتدای میدان شهدا به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

تصادف

ملکی با بیان اینکه ۳ ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام می شوند، ادامه داد: در محل حادثه یک دستگاه اتوبوس متعلق به بخش خصوصی شرکت واحد به دلیل نقص فنی که در داخل اتوبوس ایجاد شده بود با ۴ دستگاه موتورسیکلت و سه دستگاه خودرو برخورد کرده بود.

تصادف

در نتیجه ۸ نفر از شهروندان دچار حادثه شدند در نهایت یک نفر از مصدومان به دلیل شدت جراحات جان خود را از دست داده و ۵ مصدوم دیگر نیز تحویل عوامل اورژانس شدند. مسافران اتوبوس خوشبختانه مشکلی نداشتند. اتوبوس برای بررسی دقیق تر تحویل عوامل انتظامی و پلیس راهور می شود.

علت تصادف اتوبوس در دست بررسی است

رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بنابر اظهارات راننده، گاز خودرو گیر کرده اما همکاران من در حال بررسی علت تصادف هستند.

سرهنگ رابعه جوانبخت درباره جزئیات این خبر گفت:حوالی ساعت ۴ عصر امروز یک مورد تصادف اتوبوس با چند خودرو و موتورسیکلت در حوالی میدان شهدا رخ داد.

جوانبخت افزود: متاسفانه این حادثه یک نفر فوتی داشت که هنوز مشخص نیست این فرد عابرپیاده است یا راکب موتورسیکلت و بررسی ها در این باره ادامه دارد.

وی درباه علت حادثه ادامه داد: علت این حادثه در دست بررسی است و همکاران من هم اکنون در حال بررسی این اتوبوس از لحاظ فنی هستند.

جوانبخت گفت: بنابر اظهارات راننده، گاز  اتوبوس گیر کرده است و اتوبوس از لحاظ فنی مشکل دارد اما به نظر می رسد اتوبوس از لحاظ ترمز مشکلی نداشته باشد چون چند دقیقه قبل از تصادف در ایستگاه اتوبوس توقف داشته است.

وی افزود: ابعاد این حادثه بسیار وسیع است و تحقیقات ادامه دارد.

تصادف

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.