بازدید سایت : ۳۲۷۴۳

مازندران جز استان‌های برتر در اجرای آسفالت راه‌های روستایی در کشور

مدیر کل راه و شهرسازی استان مازندران عنوان نمود : این اداره کل در سال گذشته به طول 40 کیلومتر آسفالت گرم از محل اعتبارات ابلاغی انجام و بطول 400 کیلومتر از محل دریافت قیر بصورت مشارکتی آسفالت گرم انجام گردید.

 مازندران جز استان‌های برتر در اجرای آسفالت راه‌های روستایی در کشور
تین نیوز

مدیر کل راه‌وشهرسازی استان مازندران عنوان نمود : این اداره کل در سال گذشته به طول 40 کیلومتر آسفالت گرم از محل اعتبارات ابلاغی انجام و بطول 400 کیلومتر از محل دریافت قیر بصورت مشارکتی آسفالت گرم انجام گردید.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از خبرآنلاین، عبداله بهادری ضمن بیان این مطلب افزود: مازندران با توجه به نوع اقلیم و شرایط توپوگرافی و به طبع تنوع فرآورده های کشاورزی ، مسئله راههای مناسب روستایی به منظور حمل ونقل هرچه سریعتر ، آسانتر و در عین حال ارزانترین فرآورده ها به بازار مصرف یکی از اصلی ترین دغدغه های ذهنی مسئولین محترم استان می باشد.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه بیش از 7800 کیلومتر از راههای تحت پوشش این اداره کل در مازندران را محورهای روستایی در بر می گیرد لذا می طلبد تا نگاه ویژه و خاصی به این محورها شود.

مدیر کل راه و شهرسازی مازندران خاطر نشان ساخت: با توجه به این مهم و حمایت و همدلی مسولین امر و مشارکت خوب و گسترده روستاییان این اداره کل توانست از محل دریافت قیر مشارکتی مقدار 400 کیلومتر از راههای روستایی استان را آسفالت گرم انجام و عزیزان روستایی از نعمت داشتن راه دسترسی ایمن و مناسب بهره مند شوند .

مدیر کل راه و شهرسازی استان مازندران کل اعتبارات مصوب ملی و استانی در سال 96 در بخش استانی 761/100 میلیون ریال و تخصیص 276/755 میلیون ریال و در بخش ملی 405/200 میلیون ریال و تخصیص 110/000 میلیون ریال اعلام که میزان تخصیص کل آن 386/755 میلیون ریال می باشد همچنین بخشی از اعتبارات تخصیص یافته جزیی از تعهدات کار انجام شده از سالهای قبل می باشد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان یادآور شد : همچنین از محل مشارکت های مردمی و تامین قیر مورد نیاز جهت اجرای آُسفالت گرم بطول 400 کیلومتر از محورهای روستایی استان عملیات آسفالت گرم انجام که راههای روستایی شیرکلا - رزک - معصوم آباد بطول 13 کیلومتر در شهرستان نور،راههای روستایی احمد کلا بطول 4 کیلومتر ، چوبکلا بطول 3 کیلومتر ، چهره بطول 7 کیلومتر ، اطاق سرا بطول10 کیلومتر ، درزیکلا بطول 3 کیلومتر ، آغوزبن بطول 1/5کیلومتر در شهرستان بابل و روستای بنفشه ده بطول 2/2 کیلومتر ، روستای مازوپشته بطول 3/5 کیلومتر در شهرستان چالوس و روستای چلندر بطول 2/8 کیلومتر ، حوضکتی بطول یک کیلومتر در شهرستان نوشهر و روستای سلامت سرا بطول 1/2 کیلومتردر شهرستانن عباس آباد و روستای آزادبن بطول 3 کیلومتر ، برنجده بطول 1/5 کیلومتر ، تشبندان بطول 2/5 کیلومتر ، حاجی کلا بطول 3 کیلومتر در شهرستان محمودآباد و روستای حاجی کلا بطول 7 کیلومتر ، وسطی کلا بطول 4/3 کیلومتر ، روستای آبمال بطول 4/2 کیلومتر ، روستای دولت آباد بطول 7/5 کیلومتر ، پایین کولا 3 کیلومتر در شهرستان ساری و روستای حاره بطول 2/5 کیلومتر ، ترک کلا 1/7 کیلومتر در شهرستان آمل و روستای حاجی آباد بطول 3 کیلومتر ، کاردگرکلابطول 3 کیلومتر در شهرستان نور و روستای طوسکلا و حلمسر بطول 2 کیلومتر درشهرستان نکا و روستای متکازین بطول 3/2 کیلومتر در شهرستان بهشهر از جمله این پروژه ها می باشد.

مهندس بهادری تصریح نمود: در سال جاری نیز تا به امروز 40 کیلومتر اجرای روکش آسفالت در سطح راه های روستایی به اجرا در آمده است.

وی در خاتمه از تمامی مسئولان استانی، کارشناسان و کارکنان حوزه روستایی این اداره کل به منظور تلاش های صادقانه خود در جهت ایمن سازی و ارتقاء راههای روستایی تقدیر و تشکر نمود.

 

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.