بازدید سایت : ۵۶۱۵۹

توقیف کامیون‌های حامل ۹۵ تن آهن قاچاق در پایانه مرزی چذابه

فرمانده مرزبانی خوزستان گفت: ۲ کامیون باری حامل ۹۵ تن ورق آهن قاچاق در پایانه مرزی چذابه توقیف شدند.

توقیف کامیون‌های حامل ۹۵ تن آهن قاچاق در پایانه مرزی چذابه
تین نیوز

سردار لطفعلی پاکباز فرمانده مرزبانی خوزستان  گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران هنگ مرزی شهرستان دشت آزادگان با انجام کار اطلاعاتی و حین کنترل خودرو‌های باری در بارانداز پایانه مرزی چذابه، موفق به شناسایی و توقیف ۲ دستگاه کامیون باری حامل بار قاچاق شدند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، وی بیان کرد: ماموران در بازرسی از این کامیون ها، ۶۵ تن میلگرد و ورق آهن که بدون مجوز، قاچاق و با هدف خروج از کشور بارگیری شده بود را کشف کردند.

سردار پاکباز با بیان اینکه سودجویان قصد داشتند این محموله بزرگ آهن را بدون مجوزقانونی و به صورت قاچاق و جاساز در چند کامیون باری از کشور خارج کنند، اظهار داشت: با هوشیاری مرزبانان، از دست یابی به هدف شومشان بازماندند.

فرمانده مرزبانی خوزستان در پایان با اشاره دستگیری ۲ متهم در این رابطه افزود: کارشناسان ارزش کالا‌های کشف شده را قریب به ۵ میلیارد ریال برآورد کردند که پس از تشکیل پرونده اولیه به همراه متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح تحویل داده شدند.

وی، عملکرد قاچاقچیان مغایر با اقتصاد مقاومتی و سلامت جامعه و اقتصاد داخلی عنوان و تصریح کرد: تلاش مرزبانان برای مبارزه با اخلالگران اقتصادی با قوت ادامه دارد.

 

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.