بازدید سایت : ۵۹۳۴۳

حمل ونقل شهر آمریکایی هوایی می شود

ایالات متحده آمریکا از راه اندازی برنامه تاکسی هوایی برقی منطقه خلیج سانفرانسیسکو تا ۲۰۲۵ خبر داد که یک شبکه اتصال جامع میان جوامع فراهم کند و به مردم این امکان را می دهد تا پروازهای ۲۰ دقیقه ای را با رانندگی های دو ساعته به شهرهای اطراف خلیج جایگزین کنند.

حمل ونقل شهر آمریکایی هوایی می شود
تین نیوز
ایالات متحده آمریکا از راه اندازی برنامه تاکسی هوایی برقی منطقه خلیج سانفرانسیسکو تا ۲۰۲۵ خبر داد که یک شبکه اتصال جامع میان جوامع فراهم کند و به مردم این امکان را می دهد تا پروازهای ۲۰ دقیقه ای را با رانندگی های دو ساعته به شهرهای اطراف خلیج جایگزین کنند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، ایالات متحده از برنامه هایی برای راه اندازی یک شبکه تردد هوایی خبر داد که پنج مکان استراتژیک را در سراسر منطقه خلیج سانفرانسیسکو به هم متصل می کند. پیش بینی می شود این شبکه حمل ونقل هوایی برنامه ریزی شده، امکان پیوند بی سابقه ای را میان جوامع سراسر منطقه فراهم آورد و شرایطی را ایجاد کند که پروازهای ۱۰ تا ۲۰ دقیقه ای را جایگزین رانندگی یک تا دو ساعته به شهرهای اطراف خلیج کنند.

شبکه تردد هوایی شهری در سانفرانسیسکو

پردیس ساحلی ۵۰ هکتاری غنی از امکانات رفاهی و دارای کاربری مختلط در قلب اکوسیستم بیوتکنولوژی واقع در جنوب سانفرانسیسکو برای اجرای این طرح در نظر گرفته و توافق نامه هایی به منظور تسریع آن امضا شده است.

تفاهم نامه ها بر کاوش در فرصت های موجود برای ایجاد یک ورتی پورت به عنوان یک مرکز مهم در شهر تمرکز دارد و امکان دسترسی به یک مکان برخاست و فرود در جنوب سانفرانسیسکو را می دهد که با مکان های برنامه ریزی شده در بندر آرچر در ناپا، سن خوزه، اوکلند و لیورمور ارتباط خواهد داشت.

انتظار می رود این شبکه با دسترسی کارآمد به افراد، مکان ها و رویدادها در سراسر منطقه، دنیای جدیدی از فرصت ها را برای ساکنان و بازدیدکنندگان منطقه خلیج سانفرانسیسکو فراهم آورد.

مکان اولیه پرتاب تا اوایل ۲۰۲۵ افتتاح خواهد شد و توسعه دهندگان در حال بررسی گسترش احتمالی آن به مکان های دیگر در مجموعه های رفاهی خلیج هستند. هدف از این اقدام نیز تغییر نحوه سفرهای شهری و جایگزینی رفت وآمدهای ۶۰ تا ۹۰ دقیقه ای زمینی با پروازهای هوایی برقی تخمینی ۱۰ تا ۲۰ دقیقه ای است که ایمن، پایدار، کم سروصدا و مقرون به صرفه هستند.

تاکسی های هوایی برنامه ریزی شده، هواپیماهای خلبانی با چهار سرنشین است که برای انجام پروازهای سریع پشت سر هم با حداقل زمان شارژ بین پروازها طراحی شده است. تیم توسعه دهنده همچنین در حال طراحی و توسعه هواپیماهای برخاست و فرود عمودی الکتریکی برای استفاده در شبکه های تردد هوایی شهری و مطالعه توسعه یک هاب متحرک ساحلی درگاه دریایی برای این هواپیماها و عملیات کشتی الکتریکی با استفاده از انرژی های تجدیدپذیر هستند

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس

    دموکراسی و آزادی و مردم سالاری واقعی در کنار تکنولوژی روز دنیا و دانش در آمریکا. خوش به حال مردمش