بازدید سایت : ۴۹۹۰۳

بهینه سازی ناوگان اتوبوس های برقی در اسلو با هوش مصنوعی

اسلو از بهره گیری از خدمات هوش مصنوعی مدیریت شده زیمنس (Depot360) در ناوگان اتوبوس های برقی خود خبر داد که تصمیمات مبتنی بر داده را فراهم می کند و قدرت عملیاتی قابل اعتمادتر، کارآمدتر و شفاف تر را به همراه دارد.

بهینه سازی ناوگان اتوبوس های برقی در اسلو با هوش مصنوعی
تین نیوز |

اسلو از بهره گیری از خدمات هوش مصنوعی مدیریت شده زیمنس (Depot360) در ناوگان اتوبوس های برقی خود خبر داد که تصمیمات مبتنی بر داده را برای کاهش هزینه های انرژی و افزایش مسافت طی شده فراهم می کند و به این ترتیب قدرت عملیاتی قابل اعتمادتر، کارآمدتر و شفاف تر را به همراه دارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، اسلو، پایتخت نروژ در حال بهینه سازی عملیات ناوگان الکتریکی خود با راه حل خدمات مدیریت شده Depot360، ارائه شده توسط زیرساخت های هوشمند زیمنس و یک پلتفرم تجارت دیجیتال باز است که به مشتریان امکان می دهد تحولات دیجیتال خود را آسان تر، سریع تر و در مقیاس بالا به مرحله اجرا درآورند. برای بهینه سازی شارژ و اطمینان از عملکرد پایدار ناوگان اتوبوس های برقی اسلو دو انبار مورد استفاده قرار دارد.

اتوبوس های برقی

بهینه سازی ناوگان اتوبوس های برقی در اسلو

ناوگان اتوبوس های برقی اسلو، زیرمجموعه شرکت حمل ونقل شهری پایتخت نروژ، سالانه ۷۰ میلیون نفر را در ۵۱ مسیر اتوبوس جابه جا می کند و دارای یکی از بزرگترین ناوگان های اتوبوس برقی شمال اروپا با ۲۵۹ اتوبوس برقی است. Depot360 به عنوان خدمات مدیریت شده زیمنس به چالش هایی ازجمله تردد در شرایط سخت زمستانی رایج در نروژ و نیاز به نظارت ۲۴ ساعته بر شارژ خودروها رسیدگی می کند که اپراتورهای اتوبوس برقی با آن ها مواجه هستند.

زیمنس به کمک قابلیت های شارژ هوشمند Depot360 می تواند اطمینان حاصل کند که مقدار مناسب انرژی بدون فراتر رفتن از ظرفیت شبکه به خودروها تحویل داده می شود و در عین حال با نظارت از راه دور، وضعیت شارژ اتوبوس را برای عملیات پایدار و کاهش مصرف انرژی امکان پذیر می کند.

انتقال به ناوگان برقی گامی حیاتی برای نروژ در راستای دستیابی به اهداف بلندپروازانه اقلیمی خود و ایجاد یک نمونه جهانی برای حمل و نقل سبزتر است که به منظور بهینه سازی کارایی ناوگان الکتریکی با بهره گیری از فناوری های مناسب اجرایی شده است. با سرویس های مدیریت شده Depot360، ناوگان حمل ونقل الکتریکی اسلو می تواند با بهینه سازی شارژ، کاهش هزینه های انرژی و افزایش مسافت طی شده، کارایی عملیاتی خود را افزایش دهد. ساده سازی عملیاتی اینچنینی از اهداف پایداری شهر پشتیبانی و به پایتخت نروژ کمک می کند تا در آینده ای سبزتر با ردپای کربن کمتر در حمل ونقل عمومی سهیم باشد.

با فعال سازی پلتفرم هوش مصنوعی Depot360، تیم متخصص زیمنس در مرکز عملیات شبکه به صورت ۲۴ ساعت در هفت روز هفته و به طور مداوم از الگوریتم های ناوگان محور برای نظارت و مدیریت عملکرد زیرساخت های شارژ استفاده می کند. این امر امکان شناسایی و رفع فعالانه مسائل را بر اساس تصمیمات داده محور فراهم می کند. ویژگی های تغییر بار و کاهش اوج مصرف، کاهش بیشتر هزینه انرژی را برای ناوگان یادشده به همراه دارد و عملیات قابل اعتمادتر، کارآمدتر و شفاف تری را حتی در چالش برانگیزترین محیط ها برای ناوگان حمل ونقل ارائه می دهد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.